بازی

وارنر دیسکاوری: رویداد دی‌سی فندام امسال برگزار نمی‌شود

وارنر دیسکاوری: رویداد دی‌سی فندام امسال برگزار نمی‌شود

اخبار جدید نشان می‌دهد که طبق اعلام وارنر دیسکاوری رویداد مجازی دی‌سی فندام (DC FanDome) امسال برگزار نخواهد شد. این رویداد که برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، یک گردهمایی مجازی برای طرفداران بود که اخبار کامیک‌ها، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌ها را پوشش می‌داد و طی آن بازیگران و سازندگان پروژه‌های خود را معرفی و درباره آن صحبت می‌‌کردند.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بتمنبدنی فرا انسانی برای شخصیتی که قدرت فرا انسانی ندارد
۵ ویژگی خاص بدن بتمن

در همین مورد بیانیه‌ای توسط برادران وارنر دیسکاوری منتشر شده است:

با بازگشت رویدادهای حضوری، برادران وارنر دیسکاوری از اینکه می‌تواند با طرفداران به صورت زنده در مراسم‌های متعدد کامیک کان در سراسر جهان ارتباط برقرار کند، هیجان‌زده است و برنامه‌ای برنامه برگزاری دی‌سی فندام در سال ۲۰۲۲ نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

به نظر می‌رسد وارنر دیسکاوری سعی دارد تمرکز خود را بیشتر روی رویدادهای حضوری مانند کامیک‌ کان سن‌دیگو، C2E2 و Emerald City Comic Con قرار دهد، مخصوصا اینکه بخش وسیعی از این برنامه‌ها حدودا دو سال بخاطر همه‌گیری ویروس کووید کنسل شده بود. دی‌سی امسال غرفه‌ای در مراسم کامیک کان سن‌دیگو نداشت و هنوز مشخص نیست به چه شکل در مراسم کامیک کان نیویورک حضور داشته باشد.

وارنر دیسکاوری

علی رغم حاشیه‌های اخیر وارنر دیسکاوری مبنی بر کنسل شدن پروژه‌هایی مانند Batgirl و انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt، اخبار امیدوارکننده‌ای درباره این کمپانی و فیلم‌های آینده آن وجود دارد. برای مثال سریال انیمیشنی هارلی کوئین برای فصل چهارم تمدید شده و ازرا میلر، بازیگر فلش پس از اقدامات جنجالی اخیر که منجر به دستگیری او شده بود، عذرخواهی کرده است.

در اخبار مرتبط قبلی خواندیم که لجندری احتمالا با برادران وارنر قطع همکاری می‌کند و کارگردان The Batman یک قرارداد چندساله با برادران وارنر دیسکاوری امضا کرد.

مطلب پیشنهادی:۹ مشکل اساسی که دنیای سینمایی مارول با آن مواجه استو البته در دنیای سینمایی دی‌سی هم دیده می‌شود
۹ مشکل اساسی که دنیای سینمایی مارول با آن مواجه است


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا