بازی

تریلری ۳ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers منتشر شد

تریلری ۳ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers منتشر شد

رونمایی از سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) با استقبال چندان خوبی روبه‌رو نشده ولی تریلر جدید آن نشان می‌دهد که با بازی نسبتا خوبی طرف هستیم.

سونیک از یک بعد فضایی عجیب به نام Cyber Space به کرونوس فرار می‌کند. کرونوس جزیره‌ای است که جهان باز و غیرخطی Sonic Frontiers را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. شما با حل پازل‌ها و گشت و گذار در این جهان می‌توانید قدرت‌های بیشتری به دست آورد و سونیک را قوی‌تر کنید. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Sonic Colors Ultimate – چه کردی با خودت خارپشت آبی؟سونیک ۳۰ ساله می‌شود
بررسی بازی Sonic Colors Ultimate – چه کردی با خودت خارپشت آبی؟

شما پس از مبارزه با هر باس فایت از طریق یک پورتال به یک مرحله ویژه در Cyber Space می‌روید که ترکیبی از مراحل دو بعدی و سه بعدی کلاسیک این سری هستند. اتمام آن‌ها یک کلید برای شما به همراه دارد که با آن می‌توانید به جهان باز بعدی رفته و زمرد هرج و مرج (Chaos Emerald) جدید باز کنید. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

سیستم مبارزات Sonic Frontiers بر اساس یک درخت مهارت‌ها طراحی شده و شما می‌توانید با پیش‌روی بازی، قابلیت‌ها و مهارت‌های جدیدی به دست آورید. تریلر بالا نشان می‌دهد که سونیک فرانتیرز احتمالا می‌تواند طرفداران را راضی کند و نباید سریع در مورد بازی قضاوت کرد.

Sonic Frontiers در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر می‌شود. همچنین باید اشاره کنیم که حجم Sonic Frontiers روی نینتندو سوییچ لو رفته و سایز چندان زیادی ندارد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه


چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا