بازی

تیلور سوئیفت احتمالا نقش ویلن فیلم Cruella 2 را ایفا کند

تیلور سوئیفت احتمالا نقش ویلن فیلم Cruella 2 را ایفا کند

دیزنی مدت کوتاهی پس از اکران کروئلا (Cruella) با بازی اما استون، دنباله آن را نیز معرفی کرد. چندی پیش پال والتر هاوزر فاش کرد که فیلمبرداری کروئلا 2 سال آینده میلادی آغاز می‌شود. اکنون، بر اساس گزارش The Disney Insider، خواننده مشهور آمریکایی یعنی تیلور سوئیفت احتمالا در نقش ویلن فیلم دوم ظاهر شود.

تا این لحظه هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده و تنها با یک شایعه مواجه هستیم. با این حال، با توجه به اینکه Cruella 2 یک اثر موزیکال است، حضور یک خواننده مطرح و بزرگ در آن مسئله تعجب‌برانگیزی نیست. در این فیلم علاوه بر اما استون به عنوان بازیگر نقش اصلی، کریگ گیلسپی نیز به عنوان کارگردان بازخواهد گشت.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

از سوی دیگر تیلور سوئیفت، دارنده بیش از ۳۰۰ جایزه مختلف در حوزه موسیقی، ظاهرا قصد گسترش فعالیت‌های خود را در هالیوود دارد. وی در سال ۲۰۱۹ نقشی در فیلم ناموفق و جنجالی Cats ایفا نمود. او همچنین در فیلم پرستاره Amsterdam (اکران در ۱۵ آبان ۱۴۰۱) به کارگردانی دیوید او راسل در کنار بزرگانی چون کریستین بیل، رابرت دنیرو، کریس راک، مارگو رابی، آنیا تیلور جوی، رامی ملک، جان دیوید واشنگتن و مایک مایرز به ایفای نقش خواهد پرداخت.

تیلور سوئیفت در کروئلا 2

گیلسپی، کارگردان کروئلا، سال گذشته در مصاحبه با کامیک‌بوک از دنباله این فیلم گفته بود:

صحبت‌های زیادی در مورد این فیلم وجود دارد. اینکه دنیای فیلم اکنون ما را به کجا خواهد برد… اما ما فعلا در مرحله اکتشافی هستیم. گرچه تیم من ایده‌های بسیاری در سر دارد.

لازم به ذکر است در فیلم اول اما تامپسون و بازیگران دیگری از جمله جوئل فرای، پاول والتر هوزر و مارک استرانگ در نقش‌های فرعی حضور داشتند. هنوز مشخص نیست کدام یک از بازیگران Cruella در فیلم دوم حضور خواهند داشت. تاریخ اکران کروئلا 2 نیز هنوز اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا