بازی

نینجا برای مدت زمانی نامعلومی استریم نمی‌کند

نینجا برای مدت زمانی نامعلومی استریم نمی‌کند

نینجا (Ninja) یکی از بزرگ‌ترین استریمرهای جهان است که قصد دارد برای مدتی استراحت کرده و تاریخ بازگشتش در حال حاضر مشخص نیست.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند

نینجا طی آخرین استریم خود اعلام کرد که قصد استراحت دارد و زمان استریم بعدی او مشخص نیست. او سپس در توییتر این خبر را تایید کرد و گفت که زمان و پلتفرم بازگشتش هنوز مشخص نیستند. Ninja همچنین عکس خود را از پروفایل توییچ و توییتر حذف و اکانت توییتر خود را هم پاک کرده است.

همچنین به نظر می‌رسد که او دیگر به صورت رسمی با توییچ همکاری نمی‌کند ولی دلیل این قطع رابطه هنوز مشخص نیست. او یک فصل شلوغ را پشت سر گذاشته و به صورت مرتب فورتنایت استریم می‌کرد. چندی پیش نیز به خاطر ویژگی جدید بازی بسیار عصبانی شده بود، اما به نظر نمی‌رسد که فورتنایت ربطی به این استراحت داشته باشد. 

نینجا

یک سری از طرفداران فکر می‌کنند که نینجا قصد دارد از توییچ به YouTube Gaming کوچ کند و با این کار می‌خواهد طرفداران را هایپ کند. این استریمر چند ساعت قبل از اعلام استراحت، با انتشار پستی در توییتر گفت که خبرهای بزرگی در راه هستند. اگر او واقعا قصد مهاجرت به YouTube Gaming را دارد یعنی گوگل پیشنهاد بسیار خوبی به او داده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگاز دست باگ‌ها مخفی شو
بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگ


چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا