بازی

فیلم Days Gone ساخته می‌شود

فیلم Days Gone ساخته می‌شود

ساخت اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از آثار پلی‌ استیشن همچنان ادامه دارد، چرا که سونی به تازگی اعلام کرده فیلم سینمایی Days Gone ساخته می‌شود.

طبق گزارش ددلاین، Sony PlayStation Productions ظاهرا به دنبال ساخت این فیلم با حضور نویسنده نامزد اسکار، شلدون ترنر (X-Men: First Class) است. این اثر توسط وندتا پروداکشنز و پلی استیشن پروداکشنز تولید خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

بازی Days Gone که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، یک عنوان اکشن و ماجراجویی جهان باز بود که در فضای پسا آخرالزمانی می‌گذشت. دیکن سنت جان، یک موتور سوار جایزه‌بگیر است که برای زنده ماندن در برابر فریکرها (Freaker)، موجودات زامبی‌مانندی که مرتباً به صورت گروهی حمله می‌کنند، تقلا می‌کند.

دیکن همچنین بیشتر زمان داستان بازی را صرف پیدا کردن عشق از دست رفته زندگی خود می‌کند. بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی یک «تصنیف عاشقانه به فیلم‌های موتورسیکلتی خواهد بود، چرا که تنها وسیله حمل و نقل دیکن، موتورسیکلت است.»

فیلم days gone

تهیه‌کنندگان در حال حاضر به ستاره سریال Outlander، سم هیوین، چشم دوخته‌اند تا نقش دیکن سنت جان را بازی کند. این بازیگر همچنین در آثاری همچون The Spy Who Dumped Me، Bloodshot و فیلم آتی Everest نیز بازی کرده است.

فیلم Days Gone جدیدترین اقتباس از مجموعه بازی‌های سونی است. برخی از فیلم‌ها و سریا‌ل‌های پلی استیشن که هم‌اکنون در دست ساخت هستند عبارتند از:

  • سریال The Last of Us از شبکه HBO
  • فرنچایز سینمایی Uncharted
  • سریال God of War برای آمازون پرایم
  • سریال Twisted Metal برای Peacock
  • سریال Horizon برای نتفلیکس
  • سریال Gran Turismo
  • فیلم Ghost of Tsushima

اخیراً با خبر شدیم که چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم، قصد دارد اقتباس سینمایی Ghost of Tsushima را به طور کامل به زبان ژاپنی و با حضور بازیگران ژاپنی بسازد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا