رمز ارز

افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین می‌تواند به سود جسمی‌کوین تمام شود! اما چگونه؟

افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین می‌تواند به سود جسمی‌کوین تمام شود! اما چگونه؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک شدن به تاریخ اجرای هاوینگ آتی بیت کوین، هیجان زیادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد و معامله‌گران به دنبال آلت‌کوین‌هایی با آینده امیدوارکننده برای کسب سود بیشتر هستند.

یکی از رمزارزهایی که این روزها توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده، جسمی کوین است (JASMY) که به عنوان پروژه‌ای پیشگام در حوزه راه‌حل‌های مربوط به اینترنت اشیا (IoT) شناخته می‌شود.

این پروژه نوآورانه، فناوری اینترنت اشیا را با بلاکچین ادغام می‌کند تا با ایجاد محیطی امن، به کاربران در کنترل اطلاعات خود کمک نماید.

Ramzarzخرید سریع JASMY!
با یک کلیک جسمی (JASMY) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید JASMY

جسمی کوین با تأکید بر استقلال داده و توانمندسازی کاربران، قصد دارد انقلابی در نحوه تعامل افراد با اطلاعات شخصی خود ایجاد کند. تسهیل تبادلات امن و مستقیم بین دستگاه‌های IoT و سیستم‌های غیرمتمرکز و تغییر شکل چشم‌انداز تبادل داده، اولویت اصلی این پروژه ارز دیجیتال است.

در زمان نگارش این خبر، جسمی کوین در محدوده قیمتی ۰٫۰۲ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته، بیش از ۶٫۴ درصد رشد دارد.can-bitcoins-recent-surge-benefit-altcoins-like-jasmycoin

با توجه به عملکرد قابل‌توجه جسمی کوین در روزهای اخیر و نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین و رالی صعودی بزرگ بازار، تحلیلگران انتظار دارند که قیمت توکن JASMY در آینده هم به رشد خود ادامه دهد.

منبع

اینساید بیت کوینز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا