رمز ارز

بازگشت متیس به جمع ترندهای بازار! چرا METIS دوباره محبوب شده؟

بازگشت متیس به جمع ترندهای بازار! چرا METIS دوباره محبوب شده؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از ارزهای دیجیتالی که امروز در بازار ترند شده، متیس (METIS) است. در زمان نگارش این خبر، متیس با قیمت ۹۴٫۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۶٫۶ درصد رشد دارد.METIS

علاوه بر رشد کلی بازار کریپتو در آستانه هاوینگ بیت کوین، به نظر می‌رسد که عوامل دیگری هم در صعودی شدن روند قیمت متیس نقش داشته‌اند. یکی از مهم‌ترین این عوامل، لیست شدن متیس در پلتفرم معاملاتی فرابورس DWF Liquid Markets است.

Ramzarzخرید METIS فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک متیس دائو را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید METIS

طبق گزارش‌ها، پلتفرم معاملاتی DWF Liquid Markets به تازگی و در اقدامی قابل‌توجه، ۵ ارز دیجیتال تن کوین (TON)، سلو (CELO)، هش‌فلو (HFT)، جسمی کوین (JASMY) و متیس را لیست کرده است. انتظار می‌رود که این اقدام باعث افزایش تقاضا و تسهیل دسترسی معامله‌گران به این ارزهای دیجیتال شود.

متیس به عنوان یک راه‌حل لایه دوم اتریوم، با هدف رسیدگی به مشکلات این بلاکچین، از طریق افزایش تمرکززدایی، امنیت و مقیاس‌پذیری، طراحی و ساخته شده است.

علاوه بر این، متیس قصد دارد با برخی دیگر از چالش‌های مهم اتریوم نیز مقابله کند، از جمله سرعت و هزینه تراکنش‌ها. در کل، این پروژه در تلاش است تا کارایی و عملکرد شبکه اتریوم را افزایش دهد.

منبع

کریپتو نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا