رمز ارز

توکن BONE شیبا، رمزارز محبوب صرافی‌های بزرگ!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی رمزارزی هات کوین گلوبال (Hotcoin Global) با انتشار یک اعلامیه رسمی در 28 آوریل، از لیست کردن توکن BONE اکوسیستم شیبا اینو خبر داد. این صرافی مستقر در استرالیا معاملات جفت BONE/USDT را در ساعت 9:00 UTC در 28 آوریل آغاز کرده و کاربران می‌توانند توکن BONE خود را از ساعت 9:00 UTC روز 29 آوریل برداشت کنند.
به گزارش رمزارز نیوز، صرافی‌های رمزارزی Deepcoin و Flitpay مستقر در هند نیز با توجه به افزایش تقاضا از سوی جامعه، توکن BONE را لیست کرده‌اند. علاوه بر این، صرافی رمزارزی CetoEX هم یک هفته پیش از لیست کردن توکن BONE خبر داد و این معاملات در 28 آوریل آغاز شد. این صرافی، توکن BONE را در برابر استیبل کوین USDT فهرست کرده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

با افزایش محبوبیت BONE در بین کاربران، اکنون این سوال پیش آمده که آیا صرافی بایننس نیز این توکن را لیست خواهد کرد یا خیر. لازم به ذکر است که صرافی بایننس هنگام تصمیم‌گیری برای لیست کردن یک رمزارز، چندین فاکتور را در نظر می‌گیرد که شامل محبوبیت در بین کاربران، فعالیت‌های توسعه‌ای و یک تیم خوب است. تیم بایننس دائماً در حال بررسی و اضافه کردن ارزهای دیجیتال جدید است که می‌توانند در این پلتفرم استفاده شوند. با لیست شدن BONE در صرافی‌های بزرگی مانند OKX، Huobi و Crypto.com، این احتمال وجود دارد که بایننس نیز به زودی این ارز دیجیتال را لیست کند.
در زمان نگارش این خبر، توکن BONE در محدوده قیمتی 1.03 دلار معامله می‌شود که بیش از 8٪ در یک هفته گذشته افزایش یافته است.

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا