رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین، شیبا و فلوکی (هفته دوم اردیبهشت)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در اواسط آوریل رکود قابل‌توجهی را تجربه کرد که منجر به اصلاح قیمت بسیاری از رمزارزهای برتر شد. با این حال، این اصلاح قیمتی می‌تواند فرصت خوبی برای خرید برخی از میم کوین‌های محبوب باشد. در این مطلب رمزارز نیوز، به بررسی نمودار میم کوین‌های برتر بازار می‌پردازیم که دارای ساختاری صعودی هستند.

دوج کوین (DOGE)

نمودار کندل هفتگی قیمت دوج کوین.
نمودار کندل هفتگی قیمت دوج کوین.

در طول ۱۰ ماه گذشته، قیمت دوج کوین تحت تأثیر یک الگوی مثلث متقارن، در یک روند جانبی حرکت کرده است. بازگشت اخیر از خط روند همگرای این الگو نشان می‌دهد که معامله‌گران به طور فعال به این الگو پاسخ می‌دهند و بنابراین، می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت آن داشته باشد.

با ادامه فشار فروش در بازار، قیمت DOGE در حال کاهش به سمت حمایت الگو است تا قدرت لازم برای حرکت صعودی را دوباره ذخیره کند. اگر خریداران موفق به دفاع از این الگو شوند، معکوس شدن روند ممکن است قیمت دوج کوین را حدود ۵۰ درصد بالاتر ببرد تا خط روند مقاومت الگو را دوباره آزمایش کند.

علاوه بر این، یک بریک آوت بالقوه از مقاومت الگو، نشانه اولیه بازگشت روند خواهد بود. در شرایط صعودی، تکمیل این الگو می‌تواند یک روند صعودی به سمت مانع روانی ۰٫۲ دلار را به همراه داشته باشد.

شیبا اینو (SHIB)

نمودار کندل هفتگی قیمت شیبا.
نمودار کندل هفتگی قیمت شیبا.

در نمودار تایم فریم روزانه، نمودار شیبا اینو تشکیل یک مثلث نزولی را نشان می‌دهد. در میان اصلاحات اخیر، قیمت این رمزارز پس از بازگشت به خط روند نزولی، چرخه خرسی را در این مثلث آغاز کرد.

در حال حاضر، این میم کوین در محدوده باریکی بین ۰٫۰۰۰۰۱۱۸۶ تا ۰٫۰۰۰۰۰۹۷ دلار به دام افتاده است. با فروش پایدار، فروشندگان ممکن است قیمت را ۲۳٫۶ درصد دیگر کاهش دهند تا حمایت ۰٫۰۰۰۰۰۷۸ دلاری را دوباره آزمایش کنند.

در این تئوری، در صورتی که قیمت به زیر این حمایت شکسته شود، روند نزولی از سر گرفته خواهد شد. با این حال، افزایش اندیکاتور مومنتوم نشان می‌دهد که فشار اساسی در حال افزایش است و بنابراین، این رمزارز فرصتی برای شکستن خط روند دارد.

بنابراین، در شرایط مساعد، احتمال رشد ۸۰ درصدی و صعود قیمت شیبا تا مرز ۰٫۰۰۰۰۱۸۱۵ دلار وجود دارد.

فلوکی (FLOKI)

نمودار کندل هفتگی قیمت فلوکی.
نمودار کندل هفتگی قیمت فلوکی.

طی دو ماه گذشته، قیمت فلوکی با یک روند جانبی بین دو سطح ۰٫۰۰۰۰۴۵ و ۰٫۰۰۰۰۲۷۴۶ دلار در نوسان بوده است. قیمت این رمزارز در چهار روز گذشته به صورت متوالی کاهش یافته و به حمایت پایین محدوده نزدیک شده است.

اگرچه انتظار می‌رود که این سطح حمایتی به عنوان یک منطقه انباشت قوی عمل ‌کند، اما برای تایید روند صعودی، معامله‌گران می‌توانند منتظر بریک آوت به بالای سطح ۰٫۰۰۰۰۴۵ دلار باشند.

با توجه به ابزار فیبوناچی گسترشی (Fibonacci extension)، این بریک آوت می‌تواند قیمت فلوکی را با یک رشد ۱۴۰ درصدی، به ۰٫۰۰۰۰۸۶ دلار برساند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا