رمز ارز

خبر خوش بایننس برای طرفداران دوج کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته گذشته، قیمت دوج کوین (DOGE) همراه با بقیه بازار رمزارزها بدون تغییر زیادی در حال معامله بود. اگرچه این رمزارز پرطرفدار با پرتاپ شاتل فضایی SpaceX شاهد یک افزایش قیمت جزئی بود، اما بعد از ناموفق بودن پرتاپ شاتل و انفجار راکت، قیمت آن به سرعت کاهش یافت. با این حال، انتظار می‌رود که با لیست شدن این کوین در یک بازار معاملاتی جدید، امید به افزایش حجم معاملات آن وجود داشته باشد.
روز پنج‌شنبه، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، اعلام کرد که قرار است جفت ‌معاملاتی جدیدی را برای رمزارز دوج کوین راه‌اندازی کند. این جفت ارز معاملاتی جدید، TUSD/DOGE است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از استیبل کوین جدید و مورد علاقه بایننس، بتوانند با این ارز معامله انجام دهند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

به گزارش رمزارز نیوز، بایننس در ابتدای سال، جفت ارز معاملاتی بیت کوین (BTC) بدون کارمزد خود را از BUSD به True USD (TUSD) تغییر داد. این تغییر به دلیل اخطاری بود که از سوی کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا (SEC) برای Paxos، صادرکننده BUSD، ارسال شده بود. پس از دریافت این اخطار، این شرکت مجبور به توقف صدور استیبل کوین خود شد که باعث کاهش قابل ملاحظه‌ای در حجم بازار BUSD شد و صاحبان BUSD تصمیم به تبدیل دارایی‌های خود گرفتند.
با حرکت بایننس از BUSD به سمت TUSD، این استیبل کوین به سرعت محبوبیت یافت. اکنون، بایننس یک بار دیگر حمایت خود را از TUSD گسترش داده است؛ زیرا جفت جدیدی را برای دوج کوین معرفی کرده که این تصمیم به نوبه خود می‌تواند یک سیگنال صعودی برای DOGE در نظر گرفته شود.
بر اساس اطلاعیه صرافی بایننس، جفت ارز جدید روز جمعه، 28 آوریل برای معامله در این صرافی لیست شد. همچنین، بایننس برای این جفت ارز، کارمزد صفر را در نظر خواهد گرفت و پس از شروع معاملات، ظرف 48 ساعت، گزینه Binance Spot Grid هم برای این کوین فعال خواهد شد.
با افزایش حجم معاملات دوج کوین بعد از لیست شدن این جفت ارز معاملاتی، قیمت این ارز دیجیتال هم احتمالاً افزایش خواهد یافت. در صورتی که حرکت صعودی حفظ شود، DOGE می‌تواند قیمت 0.1 دلار را در آخر هفته ببیند که به معنای رشد بیش از 20 درصدی برای این ارز دیجیتال است.
خبر خوش بایننس برای طرفداران دوج کوین!

منبع

بیت‌کوینیست

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا