رمز ارز

عملکرد فایل کوین، بهتر از بیت کوین و اتریوم! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن‌های بومی پروتکل‌های ذخیره‌سازی مشترک در هفته گذشته افزایش یافته‌اند و یک تحلیلگر این افزایش را به افزایش استفاده از این پلتفرم‌ها نسبت می‌دهد.
بر اساس داده‌های CoinDesk، نرم‌افزار بومی شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز Filecoin، بهترین عملکرد را داشته است و FIL، توکن بومی آن، به 8.10 دلار در روز سه‌شنبه رسیده است که بیش از 62 درصد افزایش یافته است. FIL، عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) داشته است که در هفت روز گذشته به ترتیب 10 و 7 درصد افزایش یافته‌اند.
جهش FIL زمانی رخ می دهد که Filecoin ماشین مجازی خود، FVM را برای رونمایی در ماه مارس آماده می کند. FVM یک “محیطِ زمان اجرا” برای قراردادهای هوشمند ایجاد می‌کند. Mihai Grigore، تحلیل‌گر تحقیقاتی Messari گفت، انتظار می‌رود که «برنامه‌های جدید برای قراردادهای هوشمند» را فعال کند که منجر به افزایش کاربران شود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

کالین اوران، رهبر اکوسیستم در Protocol Lab، در توییتی گفت که نوشتن قراردادهای هوشمند در فایل کوین به کاربران اجازه می‌دهد تا «قراردادهای ذخیره‌سازی دائمی» و «بازار ذخیره‌سازی»، «راه‌حل‌های ابری زنجیره‌ای»، «DAOs» و «قراردادهای DeFi» خود را ایجاد کنند.

سایر شبکه‌های محاسباتی و ذخیره‌سازی، از جمله شبکه‌های ذخیره‌سازی ابری Storj (STORJ) و Siacoin (SC)، در هفته اخیر 16 درصد افزایش یافته‌اند. شاخص محاسباتی CoinDesk که عملکرد وزنی ارزش بازار پروتکل‌های محاسباتی را اندازه‌گیری می‌کند، در هفته گذشته 16 درصد افزایش داشت.

گریگور گفت:

قیمت‌گذاری رقابتی، نسبت به سرویس ذخیره‌سازی ساده آمازون (S3)، ذخیره‌سازی غیرمتمرکز را به گزینه‌ای جذاب برای نهادهای Web2 تبدیل می‌کند که به دنبال جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه برای ذخیره‌سازی مقادیر زیادی از داده‌های آرشیوی هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا