رمز ارز

پیش‌بینی پرسودترین رمزارزها در ماه می بر اساس فعالیت نهنگ‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک شدن به ماه می، نهنگ‌ها در حال اتخاذ موقعیت‌های صعودی در مورد آلت کوین‌های خاص هستند. طبق گزارش‌ها، رمزارزهای کاردانو (ADA)، رندر (RNDR)، چیلیز (CHZ) و لایت کوین (LTC)، اخیراً شاهد سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ بوده‌اند. در صورت تکرار روندهای تاریخی، این آلت‌ کوین‌ها می‌توانند در ماه می شاهد رشد قیمت خود باشند.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های پلتفرم Santiment، نهنگ‌هایی که بیشتر از ۱۰۰ میلیون رمزارز ADA دارند، در هفته‌های گذشته اقدام به خرید در کف کرده‌اند. اگرچه این نهنگ‌ها از زمان کاهش قیمت‌ها در اواسط ماه مارس خرید خود را آغاز کرده بودند، اما روند ‌انباشت خود را بین ۱۸ و ۲۷ آوریل، با افزودن ۶۲۰ میلیون ADA به ذخایر خود، تشدید کردند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

از طرفی، در حالی که وضعیت بسیاری از توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در ابهام نسبی قرار گرفته‌، رمزارز رندر به حرکت قدرتمند خود در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ ادامه می‌دهد. طبق گزارش‌ها، نهنگ‌هایی که ۱۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون توکن RNDR دارند، از ۱۲ فوریه در حال جمع‌آوری و هولد کردن این رمزارز بوده‌اند و از تاریخ ۹ تا ۲۷ آوریل، هفت میلیون توکن RNDR دیگر را خریداری کرده‌اند.
نهنگ‌های چیلیز نیز بار دیگر به بازی برگشته‌اند. بر اساس داده‌های منتشرشده، نهنگ‌ها ۱٫۱ میلیارد توکن CHZ را بین ۹ تا ۲۸ آوریل خریداری کرده‌اند.
علاوه بر این، با توجه به اینکه به هاوینگ بعدی لایت کوین کمتر از ۱۰۰ روز باقی مانده، نهنگ‌ها در حال انباشت این رمزارز هستند. طبق گزارش‌ها، نهنگ‌هایی که ۱۰۰ هزار تا یک میلیون لایت کوین دارند، بین ۲۰ و ۲۸ آوریل ۴٫۵۳ میلیون LTC دیگر را به ذخایر خود اضافه کرده‌اند.
نهنگ‌ها به دلیل سرمایه زیادی که کنترل می‌کنند، تأثیر قابل‌توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال دارند. از این رو، معامله‌گران باید الگوهای خرید و فروش آنها را به دقت زیر نظر داشته باشند.

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا