رمز ارز

۳ دیدگاه گرگ وال استریت درباره آینده بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جردن بلفورت، معروف به «گرگ وال استریت»، زمانی نسبت به ارزهای دیجیتال شک داشت. با این حال، با گذشت زمان، موضع او به ویژه در مورد آینده بیت کوین تغییر کرد. بلفورت چندین پیش‌بینی در مورد مسیر بیت کوین در سال‌های آینده انجام داده که در این مطلب رمزارز نیوز، به مرور آنها می‌پردازیم.
۱. وجود مقررات، یک سیگنال مثبت برای بیت کوین است: بلفورت به عنوان یکی از طرفداران طولانی‌مدت وجود مقررات در بخش کریپتو، معتقد است که بیت کوین می‌تواند در محیطی که قوانین به خوبی تعریف شده، بهتر شکوفا شود. به گفته بلفورت، فقدان قوانین، کاتالیزور اصلی گسترش کلاهبرداری‌ها در فضای ارزهای دیجیتال است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

۲. قیمت بیت کوین به صفر نمی‌رسد: دیدگاه اولیه بلفورت در مورد ارزهای دیجیتال محتاطانه بود؛ زیرا این بخش را تقلبی می‌دانست. به همین دلیل، بلفورت معتقد بود که بیت ‌کوین ارزشی ندارد. با این حال، او پس از مشاهده تجدید حیات بیت کوین از زمستان رمزارزی ۲۰۱۸، نظر خود را تغییر داد. علاوه بر این، حوادثی مانند سقوط اکوسیستم ترا، ایمان او را به اعتبار و قابلیت اطمینان بیت کوین تقویت کرد.

۳. علی‎رغم کلاهبرداری‌ها و زمستان کریپتو، بیت‌ کوین بالاتر می‌رود: در زمستان سال ۲۰۲۲، قیمت بیت کوین کاهش قابل‌توجهی را تجربه کرد که با حوادث مهمی مانند سقوط ترا و سقوط صرافی FTX همراه شد. با این حال، بلفورت تاکید کرده که آشفتگی در فضای کریپتو نباید باعث شود که سرمایه‌گذاران بیت کوین یا اتریوم را کنار بگذارند. به گفته بلفورت، فقط به این دلیل که FTX یک کلاهبرداری بود، به این معنی نیست که باید بیت کوین را نادیده گرفت و گفت بی‌ارزش است یا قیمت آن به صفر می‌رسد. همین موضوع در مورد اتریوم نیز صادق است.
علی‌رغم چشم‌انداز خوش‌بینانه بلفورت، مهم است که به خاطر داشته باشید که عوامل مختلفی، از جمله مقررات، پذیرش و شرایط اقتصادی کلان، بر چشم‌انداز بیت ‌کوین تأثیر می‌گذارند.

منبع

فاین‌بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا