رمز ارز

سرمایه‌گذاران به دنبال برداشت وجوه خود از ایگن‌لیر! پروتکل‌های جایگزین کدامند؟

سرمایه‌گذاران به دنبال برداشت وجوه خود از ایگن‌لیر! پروتکل‌های جایگزین کدامند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایگن‌لیر (EigenLayer)، بزرگترین پروتکل ری‌استیکینگ اتریوم، به دنبال ناامیدی جامعه کریپتو در مورد ایردراپ آتی توکن‌های EIGEN، بیش از ۱۲۴۱۲ درخواست برداشت وجه دریافت کرده است.

طبق داده‌های پلتفرم دون (Dune)، طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آوریل به ترتیب ۴۳۳۶ و ۶۴۹۶ درخواست‌ برداشت در این پلتفرم به ثبت رسیده است.

بر اساس گزارش‌ها، ایگن‌لیر بیش از ۱۰۷ هزار سرمایه‌گذار منحصربه‌فرد دارد که طی روزهای اخیر، ۱۱.۶ درصد از آنها درخواست دریافت وجوه خود را داشته‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این اتفاق، مجموع ارزش دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در این پروتکل را از ۱۴.۸ به حدود ۱۳ میلیارد دلار کاهش خواهد داد. با توجه به اینکه پردازش درخواست‌های برداشت از ایگن‌لیر هفت روز طول می‌کشد، تأثیر این برداشت‌ها طی هفته آتی مشخص خواهد شد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، عدم شمول برخی از حوزه‌های قضایی کلیدی در برنامه ایردراپ و نحوه توزیع توکن‌ها، باعث ناامیدی تعداد زیادی از کاربران که سهم زیادی در TVL پروتکل دارند، شده است. انتظار می‌رود که خروج سرمایه این افراد، موجب کاهش چشمگیر TVL این پروتکل شود.

طبق داده‌های دیفای‌لاما (DefiLlama)، همزمان با کاهش TVL ایگن‌لیر طی هفته گذشته، TVL پروتکل کاراک (Karak) حدود ۲۰.۵ درصد افزایش یافته و به ۴۳۹ میلیون دلار رسیده است. کاراک در حال حاضر، دومین پروتکل برتر ری‌استیکینگ اتریوم محسوب می‌شود.

رشد سریع این پروتکل باعث شده است تا شانس خوبی برای تبدیل شدن به جایگزین ایگن‌لیر پیدا کند.

به گفته یکی از کارشناسان حوزه بلاکچین به نام اندی لیان (Anndy Lian)، کاراک مزایای فنی زیادی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و در عین حال، گزینه‌های انعطاف‌پذیرتری برای ری‌استیکینگ اتریوم ارائه می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا