بازی

لانچ تریلر بازی Forspoken منتشر شد [تماشا کنید]

لانچ تریلر بازی Forspoken منتشر شد [تماشا کنید]

تنها چند روز به عرضه بازی فور اسپوکن (Forspoken) باقی مانده است و اکنون استودیو لانچ تریلر جدیدی از آن منتشر شده است.

خیلی‌ها به شدت منتظر فور اسپوکن هستند و در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) و ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر نقد و بررسی‌های بازی منتشر می‌‌شوند. حاشیه‌های پیرامون بازی Forspoken در ماه‌های گذشته کمی زیاد و بیش از حد منفی بوده‌اند. در چند ماه گذشته انتقادات زیادی به تریلرهای منتشر شده بازی وارد بوده است.

این تریلر توانایی‌های شخصیت اصلی هنگام استفاده از جادو را نشان می‌دهد و فری می‌تواند از ۱۰۰ نوع جادو مختلف استفاده کند. استودیو Luminous Productions تعداد زیادی آپگرید و لوت هم برای تنوع بخشیدن به سیستم جادوی بازی طراحی کرده است. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

در این بازی ماجراجویی روایت محور، بازیکنان نقش دختری به نام «فری هالند» را ایفا خواهند کرد که توسط یک پورتال به سرزمین عجیب «آتیا» وارد می‌شود و باید از توانایی‌های جادویی خود برای زنده ماند در این سرزمین استفاده کند. توسعه بازی فور اسپوکن برعهده استودیو Luminous Productions قرار دارد و اسکوئر انیکس ناشر آن است.

بازی Forspoken را در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ یا همان ۴ بهمن ۱۴۰۱ برای پلی استیشن 5 و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی به مدت دو سال نیز تحت انحصار پلی استیشن ۵ قرار دارد و کاربران ایکس باکس دیرتر به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا