بازی

سازنده لوگان احتمالا فیلم Swamp Thing دی‌سی را کارگردانی کند

سازنده لوگان احتمالا فیلم Swamp Thing دی‌سی را کارگردانی کند

به نظر می‌رسد فیلم Swamp Thing که اخیرا توسط جیمز گان و پیتر سفرن به عنوان بخشی از دنیای دی‌سی معرفی شده، کارگردان خود را پیدا کرده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد جیمز منگولد که تجربه ساخت فیلم لوگان را در کارنامه دارد، در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Swamp Thing است.

مطلب پیشنهادی:30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنیدآشنایی با بهترین آثار جاسوسی در مدیوم سینما
30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، این فیلم به عنوان بخشی از فهرست فیلم‌های آینده دنیای دی‌سی در کنار ریبوت فیلم‌های سوپرمن و بتمن معرفی شد. جیمز گان، مدیرعامل استودیو دی سی، در ویدیویی که فیلم‌های مختلف را معرفی می‌کند، این فیلم را «داستانی ترسناک بسیار تاریک» توصیف کرد و همچنین بیان کرد که به عنوان یک داستان اصلی برای یک قهرمان هیولایی عمل خواهد کرد. مدت کوتاهی پس از انتشار این اطلاعیه، منگولد تصویری از Swamp Thing را در توییتر منتشر کرد که گان آن را بازتوییت کرد و گمانه زنی‌هایی را در همین رابطه برانگیخت.

فیلم Swamp Thing

Swamp Thing یکی از قهرمانان پیچیده و ناشناخته دی‌سی است که توسط لن وین و برنی رایتسون خلق شده است. آلن مور، خالق واچمن و هنرمندانی به نام‌های استفن بیست و جان توتلبن، در اوایل دهه ۸۰، عملکردی درخشان و تاثیرگذار روی این شخصیت انجام دادند. او همچنین در فیلمی به کارگردانی اسطوره فیلم‌های ترسناک وس کریون نیز حضور داشت که با استقبال ضعیفی از سوی مخاطبان روبرو گردید. در سال ۲۰۱۹، یک برنامه تلویزیونی Swamp Thing درست پس از پخش قسمت اول لغو شد.

جیمز منگولد بیشتر برای ساخت فیلم لوگان شناخته می‌شود، اما او اخیرا همچنین دنباله فیلم ایندیانا جونز با عنوان Indiana Jones and the Dial of Destiny را کارگردانی کرد و قرار است فیلم زندگینامه‌ای باب دیلن [خواننده-ترانه‌سرا، نویسند آمریکایی] را با بازی تیموتی شالامه با عنوان A Complete Unknown بسازد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

سازنده لوگان احتمالا فیلم Swamp Thing دی‌سی را کارگردانی کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا