بازی

جزئیات درخت مهارت و سفارشی‌سازی بازی Dragon Age: Dreadwolf منتشر شد

جزئیات درخت مهارت و سفارشی‌سازی بازی Dragon Age: Dreadwolf منتشر شد

با وجود اینکه مدت‌هاست به طور رسمی خبر داریم بازی Dragon Age: Dreadwolf در دست ساخته بود، اما جزئیات فاش شده از آن بسیار ناچیز بوده است (حتی تا چند ماه پیش نام رسمی آن را نمی‌دانستیم).

با این حال، استودیو BioWare اخیرا جزئیات مختصری را در مورد عنوان نقش آفرینی خود منتشر کرده و در یک پست وبلاگ جدید، سازندگان در مورد رویکرد بازی به مکانیک‌های پیشرفت کاراکتر و شخصی‌سازی صحبت کردند.

اگرچه هیچ ویدئویی از گیم‌پلی نمایش داده نشده و جزئیات به خودی خود از ایده‌های اولیه ساخت نشات می‌گیرند، بایوور چند عنصر کلیدی را برجسته کرده که تنوع بیلد در میان آن‌ها مهم است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound

درخت‌های مهارتی متعددی در Dragon Age: Dreadwolf وجود خواهند داشت که هر کدام به کلاس‌های خاصی مربوط می‌شوند، اگرچه به شیوه CRPG، بازیکنان اجازه خواهند داشت مهارت‌های هر درختی را باز کنند و ساخت بیلدهای مولتی-کلاس امکان‌پذیر است.

ویژگی‌هایی مانند صفحه آمار تفصیلی که دوستداران بازی‌های RPG به آن علاقه دارند تا مکان‌های زیبا برای کاوش و موارد دیگر طراحی بازی، موضوعاتی هستند که سازندگان اذعان کردند در آینده به آن‌ها خواهند پرداخت.

Dragon Age

اینکه چقدر طول می‌کشد تا BioWare برای به اشتراک گذاشتن جزئیات دقیق‌تر در مورد عنوان جدید آماده شود، هنوز مشخص نیست، اگرچه توسعه‌دهنده اخیرا تایید کرد که پروژه وارد فاز آلفا شده است.

لیک بزرگ اخیر همچنین نگاهی اجمالی به ویدئوهای اولیه توسعه داشت که نشان می‌داد بازی دارای یک سیستم مبارزه‌ای اکشن‌گرا جدید است که از God of War 2018 الهام گرفته شده است.

بازی Dragon Age: Dreadwolf احتمالا تا اواخر سال میلادی جاری باید راهی بازار شود، اما احتمال تاخیر خوردن آن تا سال بعد نیز وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]سوالی بزرگ برای تمام طرفداران ویدیوگیم!
چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا