رمز ارز

آغوش باز کشورهای سراسر جهان به روی شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از زمانی که میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) به یکی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده توسط سیستم پرداخت بایننس (Binance Pay) تبدیل شده، کاربران بیشتری جذب این توکن شده‌اند.
بر اساس آخرین گزارش سرویس پرداخت بایننس در ماه ژانویه، پذیرش این ارز دیجیتال به چندین کشور دیگر و مکان‌های مختلف جهانی گسترش یافته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در حال حاضر چه سازمان‌هایی، شیبا را برای پرداخت می‌پذیرند؟

با اعلام Binance Pay مبنی بر پذیرش شیبا در سیستم خود، امکان پرداخت SHIB در یک فروشگاه زنجیره‌ای داروسازی بزرگ در اوکراین فراهم شد. همزمان در بخش دیگری از جهان، یعنی بحرین، پرداخت‌ها با توکن‌ شیبا و سایر ارزهای دیجیتال از طریق Binance Pay توسط اپراتور مخابراتی محلی STC پذیرفته شده است.
علاوه بر این، از طریق Binance Pay، شیبا به محیط تجارت آنلاین نیز ورود کرده است. TokenStore که یک بازار بزرگ برای کارت‌های هدیه دیجیتال است و سرویس پرداخت بایننس را ادغام کرده، با سرویس رمزارزی اختصاصی خود که Picodi نام دارد و در 5000 فروشگاه آنلاین در بیش از 40 کشور فعال است، به افراد اجازه می‌دهد که با توکن شیبا از این فروشگاه‌ها خرید کنند.
به یاد بیاورید که پشتیبانی از توکن شیبا در سیستم Binance Pay در اوایل آگوست 2022 آغاز شد و از آن زمان، پذیرش این توکن در مکان‌ها و سازمان‌های مختلف گسترش یافته است. با این حال، استفاده از شیبا به عنوان یک روش پرداخت، محدود به Binance Pay نیست و سرویس‌های دیگری مانند BitPay و NOWPayments نیز از آن پشتیبانی می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا