بازی

فروش ۲۹ میلیون دلاری Thor: Love and Thunder در پیش‌نمایش‌ها

فروش ۲۹ میلیون دلاری Thor: Love and Thunder در پیش‌نمایش‌ها

Thor: Love and Thunder شروع بسیار خوبی در پیش‌نمایش‌های پنجشنبه شب داشته و ۲۹ میلیون دلار در باکس آفیس به دست آورده است. دومین پیش‌نمایش بزرگ باکس آفیس در سال ۲۰۲۲ پس از Doctor Strange in the Multiverse of Madness که ۳۶ میلیون دلار کسب کرده بود.

علاوه بر این، فیلم جدید همتای پیشین خود Thor: Ragnarok را در پیش‌نمایش‌ها شکست داده است. رگناروک تنها ۱۴.۵ میلیون دلار در پیش‌نمایش‌ها در راه رسیدن به ۴۶.۴ میلیون دلار در روز افتتاحیه به دست آورد.

مطلب پیشنهادی:۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتیمهم‌ترین لحظات در حدود ۶ دهه ماجراجویی
۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتی

فروش روز ابتدایی اکران Thor: Love and Thunder تنها از طریق پیش‌فروش‌ها به ۴۸ میلیون دلار رسیده است، بهتر از ۴۰ میلیون دلار فیلم Jurassic World: Dominion و ۳۸ میلیون دلار Top Gun: Maverick. هرچند به ۸۵ میلیون دلار دکتر استرنج نمی‌رسد.

پیش‌بینی‌ می‌شود در آخر هفته افتتاحیه، فروش داخلی فیلم در آمریکا حدود ۱۴۰ تا ۱۶۰ میلیون دلار باشد و فروش بین المللی فیلم نیز به ۳۰۰ میلیون دلار برسد. بدین صورت تایکا وایتیتی در آستانه ثبت بزرگ‌ترین افتتاحیه باکس آفیس حرفه کاری خود است.

همه چیز تا اینجا نشان می‌دهد که Love and Thunder از آخرین فیلم دنیای ژوراسیک سبقت می‌گیرد و دومین افتتاحیه برتر سال را از آن خود کند، با این فرض که تخمین‌ها درباره افتتاحیه فیلم دست کم گرفته نشود، اتفاقی که در مورد انیمیشن Minions: The Rise of Gru رخ داد.

Jurassic World: Dominion در افتتاحیه خود ۱۴۵ میلیون دلار به دست آورد، رقمی که مطمئنا برای ثور قابل قبول به نظر می‌رسد، اگرچه غلبه بر فروش ۱۸۷.۴ میلیون دلاری Multiverse of Madness کاری غیرممکن به نظر می‌رسد. می‌توان گفت از آنجا که دکتر استرنج دنباله مستقیم Spider-Man: No Way Home به حساب می‌آمد، طرفداران شور و اشتیاق زیادی برای تماشای آن داشتند.

Thor: Love and Thunder

بازگشت چشمگیر ثور در باکس آفیس، آنچنان از سوی منتقدان با استقبال گرمی روبه‌رو نشده است. چرا که در حال حاضر ۶۸ درصد از منتقدان سایت Rotten Tomatoes از این فیلم رضایت دارند. با در نظر گرفتن رضایت ۹۳ درصدی منتقدان از رگناروک، به نظر می‌رسد که فیلم جدید در این زمینه ضعیف عمل کرده است.

هرچند طبق معمول تماشاگران به طور کلی از فیلم رضایت داشتند و نمره ۸۳ را کسب کرده است. آزمون واقعی زمانی خواهد بود که ببینیم فیلم جدید در مقایسه با رگناروک در گیشه چطور عمل خواهد کرد و تا چه زمانی به یکه‌تازی ادامه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی


Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا