رمز ارز

هشدار معامله‌‌گر کهنه‌کار به دارندگان اتریوم: مراقب تله خرسی باشید!

هشدار معامله‌‌گر کهنه‌کار به دارندگان اتریوم: مراقب تله خرسی باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم همچنان زیر ۳۵۰۰ دلار معامله می‌شود و علی‌رغم پیش‌بینی‌های مختلف، به‌روزرسانی دنکن (Dencun) هم نتوانست تأثیری بر افزایش قیمت آن داشته باشد. از طرفی، جفت ارز ETH/BTC هم به تازگی کندل هفتگی خود را در پایین‌ترین سطح از آوریل ۲۰۲۱ بسته است.

با این حال، پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر افسانه‌ای که با پیش‌بینی‌های دقیقش شناخته می‌شود، گفته است که کاهش اخیر قیمت اتریوم ممکن است یک «تله خرسی» باشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

تله خرسی یک الگوی تکنیکال کاذب از معکوس شدن روند صعودی است. با توجه به شرایط صعودی بازار ارزهای دیجیتال، احتمال تله بودن شرایط کنونی بسیار بالا است.

پیتر برانت در این باره می‌گوید:

نهنگ‌های بزرگ به صورت چشمگیری در ETH سرمایه‌گذاری می‌کنند و این موضوع، کاهش قیمت آن را دشوار خواهد کرد.

مایکل ون دی پوپ (Michael van de Poppe)، تحلیلگر مشهور کریپتو هم در اظهارات اخیر خود گفته که قیمت اتریوم در سطح فعلی جذاب به نظر می‌رسد؛ زیرا نزدیک به یک منطقه حمایتی حیاتی قرار دارد.

او افزود:

در این سطح، قصد دارم اتریوم بیشتری خریداری کنم.

قیمت ETH طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد افزایش یافته و به ۳۵۶۸ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعت آن با رشدی ۲۴.۵ درصدی به ۱۱.۴ میلیارد دلار افزایش یافته است.

سود باز معاملات آتی اتریوم در صرافی‌ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱ درصد افزایش داشته است. این داده‌ها، نشان‌دهنده بهبود احتمالی قیمت ETH در کوتاه مدت هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا