رمز ارز

آیا زمان مناسب برای خرید شیبا فرا رسیده است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جفت ارز شیبا به تتر (SHIB/USDT) الگوی سر و شانه معکوسی را که از اواسط ماه می تا آگوست شکل گرفته بود، شکست. قیمت این میم کوین چندین تلاش ناموفق برای شکستن مقاومت 0.0000125 دلاری را در این سه ماه نشان داد و آن را به عنوان یک منطقه مقاومتی قوی تأیید کرد. با این حال، در 12 آگوست، قیمت این رمزارز بالاخره از این مقاومت یک بریک اوت صعودی انجام داد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت کوین گپ، این حرکت قیمت همسو با رویداد مربوط به توکن‌سوزی آتی شیبا در این ماه، فشار خرید عظیمی را در بازار به همراه داشت. در نتیجه، قیمت شیبا در حدود ۳۴ درصد افزایش یافت و در 14 آگوست به مرز 0.000017 دلار رسید.

should-you-buy-shib-now?
نمودار روزانه شیبا به تتر

با این حال، قیمت در نتیجه تسویه سود از سوی معامله‌گران کوتاه مدت، بلافاصله برگشت. علاوه بر این، سقوط قیمت در بحبوحه مرحله اصلاح در بازار رمزارزها و اخبار فدرال رزرو آمریکا مبنی بر افزایش نرخ بهره در ماه سپتامبر، شدت گرفت و قیمت این آلتکوین را به 0.0000125 دلار رساند.

ریجکت کندل قیمتی در تاریخ 19 آگوست نشان می‌دهد که خریداران در حال مبارزه برای کنترل روند هستند. اگر قیمت شیبا بالاتر از خطوط حمایتی تلاقی یافته حفظ شود، صعود قیمتی حاصل ممکن است از مرز 0.000017 دلار فراتر رفته و به سطح روانی 0.00002 دلار برسد.

در نقطه مقابل، اگر بازار کلی همچنان با فشار فروش مواجه شود، قیمت شیبا ممکن است حمایت 0.0000125 دلاری را از دست داده و تهدید به رسیدن به مرز 0.00001 دلار شود.

شاخص‌های تکنیکال

شاخص قدرت نسبی (RSI) علی‌رغم یک اصلاح قابل‌توجه، سطح روزانه خود را بالای خط میانی نگه داشته که نشان می‌دهد دیدگاه فعالان بازار در مورد شیبا اینو هنوز صعودی باقی مانده است.

شاخص بولینگر باندز نیز که شاهد سقوط قیمت به خط وسط خود بود، اکنون با عمل کردن به عنوان یک حمایت، خریداران را به حفظ شدن قیمت بالای سطح 0.0000125 دلاری امیدوار کرده است. هرگونه حرکت قیمتی بالای خط وسط این اندیکاتور چشم‌انداز صعودی را حفظ خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا