رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پاول دورف (Pavel Durov)، بنیانگذار تلگرام، طی سخنرانی خود در کنفرانس توکن ۲۰۴۹ (Token۲۰۴۹) در مورد آینده این برنامه صحبت کرد. وی بیان داشت که تلگرام اکنون فراتر از یک برنامه پیام‌رسانی است.

دورف، تلگرام را به عنوان یک پلتفرم متمرکز بر آزادی ارتباطات و بیان و همچنین، ارائه‌دهنده فرصت‌های تبلیغاتی به ویژه برای پروژه‌های ارز دیجیتال توصیف کرد.

وی به کنایه عنوان کرد:

این آزادی به حدی است که حتی شرایط را برای تبلیغ آزادانه پروژه‌های کلاهبرداری کریپتو فراهم می‌کند. اما امیدوارم شما این کار را نکنید.

دورف در ادامه توضیح داد که تلگرام قصد دارد در آینده امکان خرید دارایی‌های دیجیتال و فیزیکی را فراهم ‌کند. در واقع، هدف این است که کاربران قادر به ارسال انعام و کمک‌های مالی به تولیدکنندگان محتوا و حتی ایجاد و فروش ان‌اف‌تی (NFT) باشند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

همچنین، ابزارهایی برای ایجاد اپلیکیشن‌های کوچک و راه‌هایی برای کسب درآمد در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت که تلگرام را به یک اکوسیستم رمزارزی قوی تبدیل خواهد کرد.

چنین پروژه‌هایی، ۷۰ درصد از سود فروش درون برنامه‌ای را دریافت خواهند نمود. همچنین، ۹۵ درصد از سود فروش استیکر‌ها و ایموجی‌ها، متعلق به هنرمندان خواهد بود.

دورف تاکید کرد که مقیاس‌پذیری و پایگاه کاربری عظیم تلگرام، آن را به یک پلتفرم ایده‌آل برای استقرار برنامه‌های کریپتویی تبدیل کرده است.

در این کنفرانس، راه‌اندازی استیبل کوین تتر (USDT) در بلاکچین تن (TON) نیز رسما اعلام شد. این بدان معنی است که USDT به صورت کامل با تمام خدمات تلگرام ادغام خواهد شد و دسترسی آسان میلیون‌ها کاربر این برنامه به دنیای ارزهای دیجیتال را فراهم خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها، تراکنش‌های USDT در شبکه تن صرف نظر از میزان ازدحام شبکه و حجم معاملات، کارمزدی ۰.۱۵ دلاری خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا