رمز ارز

عبور شیبا از سطح حمایت؛ منتظر صعود بیشتر باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق نمودار روزانه شیبا اینو، این توکن با موفقیت از سطح حمایت لوکال جهش کرده است، اما به دلیل عدم شتاب کافی، رشد آن ناچیز باقی مانده است.
شیبا اینو در حال حرکت بر روی خط روند پشتیبانی است که در ماه جولای شکل گرفته بود. این خط، آخرین خط پشتیبانی این ارز دیجیتال باقی خواهد ماند؛ چراکه میانگین متحرک نمایی و منظم ۵۰ روزه نمی‌تواند فشار حاصل از فروش زیاد نهنگ‌ها را تحمل کند.
اگر از افزایش غیرمنتظره قیمت در ۱۵ آگوست چشم‌پوشی کنیم، شیبا از اواخر ژوئن در محدوده قیمتی صعودی باقی مانده و به‌طور مداوم در همین محدوده حرکت کرده است. اگر این رمزارز بتواند فشار فروش موجود را تاب بیاورد، سود فعلی خود را حفظ کرده و بیشتر به سمت بالا حرکت خواهد کرد.
شاخص حجم (Volume) نشان می‌دهد که این توکن، هیچ‌گونه حمایتی از سوی سرمایه‌گذاران خرد یا نهادهای بزرگ دریافت نمی‌کند که یکی از دلایل اصلی قدرت اندک آن در روند صعودی است. همچنین با سقوط بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار، بار دیگر شاهد خروج سرمایه از این دارایی هستیم.
در حال حاضر، شیبا اینو شدیدا به حمایت خرید از سوی سرمایه‌گذاران نیاز دارد که البته این سرمایه‌گذاری لزوما نباید جریان عظیمی باشد. حتی کوچک‌ترین فعالیت‌ها از سوی نهنگ‌ها نیز می‌تواند به رشد قوی این ارز دیجیتال منجر شود.
در زمان انتشار این خبر، شیبا اینو با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۲۶ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵٫۲۸ درصد افزایش یافته است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا