بازی

ساخت بازی جدید Mafia رسما تایید شد

ساخت بازی جدید Mafia رسما تایید شد

استودیو Hangar 13 رسما تایید کرد که نسخه جدید بازی مافیا (Mafia) در حال توسعه است اما چندین سال دیگر منتشر خواهد شد.

در مصاحبه‌ای به مناسبت ۲۰ سالگی فرنچایز Mafia، استودیو توسعه‌دهنده تایید کرد که در حال کار روی یک بازی جدیدی از آن است. «رومن هلادیک»، مدیر کل Hangar 13 در این مصاحبه گفت:

با خوشحالی تایید می‌کنم که ما کار روی پروژه کاملا جدید مافیا را آغاز کرده‌ایم! در حالی که هنوز چندین سال تا انتشار آن باقی مانده است و در حال حاضر نمی‌توانیم چیز بیشتری به اشتراک بگذاریم، واقعا هیجان‌زده هستیم که به کار روی این فرنچایز محبوب ادامه دهیم و بازیکنان خود را با داستان‌های جدید سرگرم کنیم.

بازی مافیا

طبق گزارش Kotaku که اوایل سال جاری منتشر شده بود، شایعه شده است که نسخه جدید بازی مافیا یک پیش درآمد خواهد بود. همچنین در حالی که هنوز چیزی به‌طور رسمی اعلام نشده، گفته شده بود که داستان Mafia 4 احتمالا در سیسیل و درباره دون سالیاری خواهد بود.

آخرین بازی این فرنچایز یعنی Mafia 3 در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و با نقدهای متفاوتی مواجه شد. همچنین Hangar 13 با انتشار نسخه Mafia: Definitive Edition، بازی اصلی این فرنچایز که سال ۲۰۰۲ منتشر شده بود را برای کنسول‌های مدرن بازسازی کرد.

تیم lastech پیش از این در مطلبی تحت عنوان «یادداشت دبیر: چرا دنیا به یک «مافیا» جدید نیاز دارد؟» درباره نسخه جدید این فرنچایز و انتظاراتی که از آن می‌رود، توضیح داده بود.


اختصاصی lastech: مصاحبه با کارگردان A Plague Tale: Requiem + زیرنویس فارسی

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا