رمز ارز

پذیرش دوج کوین، شیبا اینو و اتریوم برای خرید لوازم الکترونیکی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هولدرهای شیبا اینو، دوج کوین و اتریوم اکنون می‌توانند از ارزهای دیجیتال خود برای خرید لوازم الکترونیکی، مانند رایانه، لوازم خانگی، تلفن‌های همراه، بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر در بست‌بای (Best Buy)، بهترین خرده‌فروش لوازم الکترونیکی در ایالات‌ متحده، از طریق کارت‌های هدیه بیت‌پی (BitPay)، استفاده کنند.
در توییتی تازه، BitPay، پردازنده پرداخت‌های رمزارزی، اعلام کرد که کارت‌های هدیه Best Buy، برای خرید با ارزهای دیجیتال اکنون در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. به این ترتیب، Best Buy به صدها برندی می‌پیوندد که BitPay امکان خرید با رمزارزها را برای آن‌ها میسر کرده است. در حال حاضر، مشتریان تنها می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را از طریق کارت هدیه در این فروشگاه خرج کنند. ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده توسط بیت‌پی عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، XRP، دای، شیبا اینو، دوج کوین، رپد بیت کوین (WBTC) و استیبل کوین‌ها.
پذیرش ارزهای دیجیتال به‌عنوان شیوه پرداخت به صورت روزافزون در حال افزایش است و سال گذشته نیز فروشگاه الکترونیکی Newegg پذیرش شیبا اینو و دوج کوین را به‌طور مستقیم اعلام کرده و جشن گرفته بود.
در ماه مارس سال جاری نیز، AMC Theatres، بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای جهان، اعلام کرد که پذیرش دوج کوین و شیبا اینو را از طریق BitPay آغاز کرده است.
همچنین، ساعت‌سازان لوکسی مانند Tag Heuer، Hublot و Breitling اکنون ارزهای دیجیتال را از طریق پردازشگر پرداخت BitPay می‌پذیرند. فضای فست‌فود نیز از قلم نیفتاده است و هولدرهای ارزهای پشتیبانی‌شده توسط BitPay می‌توانند هزینه تحویل غذای Uber Eats را با این دارایی‌ها پرداخت کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا