بازی

نسخه جدید Spider-Man: No Way Home یازده دقیقه طولانی‌تر خواهد بود

نسخه جدید Spider-Man: No Way Home یازده دقیقه طولانی‌تر خواهد بود

دو ماه پس از خبر اولیه اکران مجدد آخرین فیلم مرد عنکبوتی، فاندانگو شب گذشته اعلام کرد که نسخه جدید تحت عنوان Spider-Man: No Way Home – The More Fun Stuff در آخر هفته تعطیلات روز کارگر با ۱۱ دقیقه محتوای بیشتر به سینماها بازمی‌گردد.

نسخه More Fun Stuff دارای صحنه‌های حذف‌شده و طولانی‌تر است که در نسخه اصلی سینمایی در آذر ماه سال گذشته یا نسخه‌های بلوری یا دی‌وی‌دی فیلم که در فروردین ماه منتشر شدند، لحاظ نشده بود. بلیط اکران این نسخه از روز سه‌شنبه ۲۳ آگوست (اول شهریور) برای خرید در دسترس خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

No Way Home برای سونی هم از نظر انتقادی و هم از نظر فروش باکس آفیس موفقیت چشمگیری بود. این فیلم ۸۰۴,۷۹۳,۴۷۷ دلار در داخل کشور آمریکا و ۱,۹۰۱,۲۳۲,۵۵۰ دلار در مجموع در سراسر جهان بر اساس آمار و اطلاعات Box Office Mojo فروخته است.

فروشی بسیار بالا که فیلم را در جایگاه سوم از نظر فروش داخلی و رتبه ششم در فروش جهانی در طول تاریخ قرار داد. ۹۳ درصد از منتقدان و ۹۸ درصد از تماشاگران در Rotten Tomatoes از این نسخه مرد عنکبوتی رضایت داشتند.

No Way Home هنوز رکوردهای متعددی را به نام خود دارد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۱، پرفروش‌ترین فیلم مرد عنکبوتی و پرفروش‌ترین فیلم منتشر شده توسط شرکت سونی است. این فیلم همچنین دومین آخر هفته بزرگ افتتاحیه داخلی تمام دوران پس از Endgame را با ۲۶۰ میلیون دلار به نام خود ثبت کرده، بزرگ‌ترین افتتاحیه ماه دسامبر در تمام دوران را داشته و اولین فیلم پس از Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹ است که بیش از یک میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته است.

Spider-Man

No Way Home برای گرد هم آوردن سه بازیگر مرد عنکبوتی، توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند به لطف مولتی‌ورس، اهمیت پیدا کرده بود. اما همراه با قهرمانان، برخی از شروران قدیمی نیز در این فیلم ظاهر شدند از جمله نورمن آزبورن (ویلم دفو)، دکتر اختاپوس (آلفرد مولینا)، لیزارد (ریس ایفانس)، سندمن (توماس هیدن چرچ) و الکترو (جیمی فاکس).

Spider-Man: No Way Home – The More Fun Stuff Version با ۱۱ دقیقه محتوای بیشتر در روز جمعه ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا