بازی

بازیکن افسانه‌ای ماینکرفت، Dream، بالاخره چهره خود را نشان داد

بازیکن افسانه‌ای ماینکرفت، Dream، بالاخره چهره خود را نشان داد

استریمرها و یوتیوبرهای ماینکرفت (Minecraft)، حکم پادشاهان و ملکه‌های اکوسیستم گسترده خود را دارند و جزو محبوب‌ترین سازندگان محتوا در فضای اینترنت به حساب می‌آیند. محبوب‌ترین آن‌ها ممکن است Dream باشد که تا شب گذشته هرگز چهره واقعی خود را به طرفداران یا حتی دوستانش نشان نداده بود و فقط با یک صورتک ساده و نمادین شناخته می‌شد.

آشکار شدن چهره او، مطمئنا برای جامعه بازیکنان ماینکرفت یک اتفاق بزرگ به حساب می‌آید. Dream با ۵.۶ میلیون فالوور در توییتر، ۳.۱ میلیون فالوور در اینستاگرام و ۳۰.۴ میلیون عضو در یوتیوب، طرفداران بسیار زیادی دارد. برای مقایسه باید گفت که نینجا از بازی فورتنایت ۲۳.۸ میلیون، دکتر دیسریسپکت ۴.۱ میلیون و تیلور سویفت ۴۷.۵ میلیون عضو دارند. پس Dream استریمر بزرگی است.

مطلب پیشنهادی:چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟تماشا کنید
چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

او یک جوان ۲۳ ساله به نام کلی (Clay) است و قبل از این افشاگری، برای اولین بار با بسیاری از دوستان گیمرش تماس تصویری گرفت و همه آن‌ها واکنش‌های خود را به چهره او ارسال کردند، اما افشای چهره برای مخاطبان شب گذشته اتفاق افتاد. در یوتیوب ۱.۲ میلیون نفر به صورت آنلاین حاضر شدند تا نگاهی اجمالی به چهره او داشته باشند.

Dream در ویدئوی رونمایی چهره خود در مورد اینکه چرا اکنون تصمیم به انجام این کار گرفته، گفت که به مهاجرت یکی از دوستانش به آمریکا مربوط می‌شود و او از «سنگر گرفتن» خسته شده است.

مطمئنا اکنون او می‌تواند طیف وسیع‌تری از محتوا را تولید کند و بدون نیاز به پنهان کاری یا ترس از افشای اطلاعات، فعالیت‌های مختلفی را با دوستانش در زندگی واقعی انجام دهد. پنهان ماندن برای مدت طولانی باید خسته کننده باشد. از اینجا به بعد باید منتظر ماند و دید Dream چه کارهایی انجام می‌دهد و هر چند وقت یک بار، چهره او را خواهیم دید.

مطلب پیشنهادی:برترین بازی های شبیه ماینکرفت که باید تجربه کنید!این بلوک‌های دوست‌داشتنی
برترین بازی های شبیه ماینکرفت که باید تجربه کنید!


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا