بازی

آیفون بخرم یا سامسونگ؟ – پاسخی سخت در ازای سلیقه!

آیفون بخرم یا سامسونگ؟ – پاسخی سخت در ازای سلیقه!

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 گوشی‌های آیفون به خاطر ویژگی‌های منحصربفردی که دارن می‌تونن انتخاب بهتری برای شما باشن.اگه شما دنبال یک گوشی قیمت مناسب با باتری با دوام هستین، سامسونگ می‌تونه انتخاب بهتری باشه

آیفون یا سامسونگ مسئله این است؟ دو برند بزرگ اپل و سامسونگ، پرفروش ترین برندهای حال حاضر دنیا هستن که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی گوشی فعالیت دارن. اپل، گوشی های خودش رو با اسم آیفون به بازار عرضه می‌کنه و سامسونگ هم از گلکسی، برای پیشوند مدل های خودش استفاده می‌کنه.

برای استعلام قیمت روزانه گوشی های سامسونگ و اپل، میتونین از سایت های زومیت، ایسل، کالاتیک و یا تکنولایف استفاده کنین.

یکی از دلایل موفقیت های سامسونگ در دنیای گوشی، تولید گوشی های مختلف برای همه اقشار جامعه‌ست که تونسته فروش گوشی های سامسونگ رو خیلی بالا ببره.

اپل اما برخلاف سامسونگ و بقیه رقیباش ، هر سال مدل‌های محدودی رو به بازار عرضه می‌کنه که همه اون‌ها رو باید پرچم‌دار گوشی‌های آیفون دونست.

مقایسه طراحی آیفون و سامسونگ

گوشی‌های آیفون از نظر طراحی، همیشه مورد توجه کاربرا قرار گرفته و به کار گرفته شدن مواد فولاد ضد زنگ در طراحی بدنه گوشیه که جذابیت منحصربفردی رو به گوشی های آیفون اعطا کرده.

استفاده از گوریلاگلس در پشت گوشی باعث خوش دست شدن گوشی‌های آیفون شده و از طرفی معمولا ترکیب فولاد ضد زنگ و گوریلا گلس باعث افزایش نسبی وزن گوشی آیفون شده.

آیفون بخرم یا سامسونگ؟ - پاسخی سخت در ازای سلیقه! - lastech

گوشی‌های سامسونگ هم از نظر طراحی نسبت به گوشی های آیفون عملکرد نسبتا متفاوت‌تری رو ارائه کرده.

سامسونگ معمولا به یک فریم آلومینیومی مجهز شده و پشت و جلو گوشی هم با گوریلا گلس محافظت شده.

IOS یا اندروید؟

مزیتی که اندروید نسبت به iOS داره اینه که در کل رابط کاربری خیلی ساده تری داره و کاربرا برای استفاده از فضای این پلتفرم، به نظر می‌رسه راحت‌تر هستن.

در عین حال، بازم نمی‌شه برای مقایسه موبایل سامسونگ و اپل، با قطعیت نمی‌شه گفت که سیستم عامل اندروید نسبت به iOS برتری داره و این باید توسط کاربران مشخص بشه. بهتره بدونین که مشکلات نرم افزاری هم در گوشی های سامسونگ دیده می‌شه مثلا می‌شه به هنگ کردن گوشی‌های سامسونگ اشاره کرد.

تراشه و پردازنده آیفون یا سامسونگ؟

سامسونگ در گوشی‌های مختلفش از تراشه‌های کوالکام، مدیاتک و اگزینوس متعلق به خودش استفاده می‌کنه. گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت با دو تراشه کوالکام و اگزینوس به بازار عرضه می‌شن.

وقتی صحبت از قدرت پردازش مطرح می‌شه، آیفون‌ خیلی وقته که همیشه جلوتر از بقیه حرکت می‌کرده و به نظر نمی‌رسه به این زودی‌‌ها کسی بخواد جاش رو بگیره.

باتری گوشی های سامسونگ و اپل

هر دوتا برند همیشه سعی کردن کارکرد باتری گوشی‌هاشون رو افزایش بدن. در عین حال در مقایسه موبایل سامسونگ و اپل از نظر کارایی باتری، این‌طور به نظر میاد که گوشی‌های سامسونگ باتری‌های قوی‌تر و با دوام تری دارن. معمولا طول عمر باتری در گوشی های سامسونگ، بیشتر از گوشی‌های آیفون هستش.

مقایسه دوربین سامسونگ و آیفون

اگه برای شما فیلم‌برداری اولویته و زیاد فیلم ضبط می‌کنین بدون هیچ شکی سراغ پرچم‌داران اپل برین.

آیفون‌ها تونستن از نظر کیفیت کلی دوربین، ثبات تصویر و کیفیت فیلم، بین بقیه دسته‌ها، نسبت به هم‌رده‌های سامسونگ خودشون، نظرات بهتری رو از کاربرا دریافت کنن. از طرفی، سامسونگ با آخرین سری S21 خودش و به ویژه با Galaxy S21 Ultra به دوربین‌هاش سر و سامون خوبی داده.

.مقایسه دوربین گوشی های آیفون و سامسونگ

آیفون بخرم یا سامسونگ؟ - پاسخی سخت در ازای سلیقه! - lastech

نتیجه من از مقایسه گوشی سامسونگ با آیفون اینه که، هرکدوم از دوتا برند رو که انتخاب می‌کنین، مطمئن باشین که هر دوتاشون، به بعضی از بهترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های دوربین مجهز شدن.

آیفون به‌صرفه‌تره یا سامسونگ؟

اگه بخوام از نظر قیمت گوشی های سامسونگ و آیفون رو باهم مقایسه کنیم، باید بگم که سامسونگ از این نظر به مراتب بودجه کمتری رو برای خرید گوشی نیاز داره و از طرفی هم به دلیل تعداد بالای مدل های سامسونگ، حق انتخاب در گوشی‌های سامسونگ خیلی بیشتره.

آیفون بخریم یا سامسونگ؟

با توجه به همه چیزایی که گفتم، نمی‌شه با اطمینان اظهار نظر کرد که آیفون بهتره یا سامسونگ؛ چون برتری هر کدوم نسبت به هم، بستگی به نیازهای مخاطب داره که این امر هم به پوشش و عملکرد بهتر هر کدوم از این برندها مربوط می شه.

برای خرید گوشی آیفون با قیمت مناسب میتونین از سایت ایسل دیدن کنین.

آیفون بخرم یا سامسونگ؟ - پاسخی سخت در ازای سلیقه! - lastech

اگه شما دنبال یک گوشی قیمت مناسب با باتری با دوام هستین، سامسونگ می‌تونه انتخاب بهتری باشه و اگه دنبال خرید گوشی باکیفیت هستین و از نظر بودجه محدودیتی ندارین، گوشی‌های آیفون به خاطر ویژگی‌های منحصربفردی که دارن می‌تونن انتخاب بهتری برای شما باشن.

برای انتخاب بهترین گوشی سامسونگ، حتما مقاله مورد نظر رو مطالعه کنین.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا