بازی

آیا Valve در صدد معرفی یک بازی جدید است؟

آیا Valve در صدد معرفی یک بازی جدید است؟

هنوز یک هفته از آغاز سال ۲۰۲۳ نگذشته و شایعات جدیدی پیرامون شرکت Valve و بازی Half-Life می‌چرخد که طرفداران را به وجد آورده است.

اخیراً در وب سایت SteamDB، فایلی به اسم Valve Event Upload ظاهر شده است، فایلی که اضافه شدن آن تنها توسط شرکت Valve امکان پذیر است.

گرچه این فایل می‌تواند صرفاً خبر از یک رویداد یا تخفیف جدید داشته باشد اما به گفته Tyler McVicker، اینسایدر مربوط به آثار شرکت ولو، چنین فایل‌هایی معمولا برای انتشار بازی‌های بزرگ آپلود می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند

این خبر که پیش‌تر توسط Games Radar منتشر شده بود، طرفداران را شدیداً به وجد آورده و اکنون به دنبال پاسخی برای این علامت سوال بزرگ می‌گردند. بسیاری امیدوار هستند تا این فایل به نسخه جدید «هف لایف» و یا حتی Left 4 Dead مربوط باشد. برخی نیز معتقدند که ولو احتمالاً قصد عرضه Orange Box 2 (یا Blue Box) را دارد.

طی چند سال اخیر شایعات زیادی پیرامون بازی جدیدی از فرنچایز Half-Life با اسم رمز Citadel به گوش می‌خورد. «سیتادل» اسم یکی از لوکیشن‌های مهم بازی هف لایف ۲ بود که Dr. Breen، شخصیت منفی اصلی این اثر در آن مستقر بود. همچنین شایعاتی به گوش می‌رسد که سیتادل یک بازی استراتژی همزمان (RTS) است اما مشابه سایر شایعات مرتبط به این فرنچایز، هیچ چیزی تایید نشده است.

Valve

درحالی که این فایل به انتشار یک مورد جدید اشاره می‌کند، اما الزامی وجود ندارد که به معنای عرضه یک بازی جدید باشد؛ چرا که این احتمال وجود دارد که Valve قصد عرضه ابزاری تازه یا حتی چیزی کاملاً جدید را داشته باشد. حتی درصورتی که با یک بازی جدید هم طرف باشیم، شاید هیچ ربطی به هف لایف یا لفت فور دد نداشته باشد چرا که سال گذشته این شرکت نام تجاری Neon Prime را ثبت کرد که به گزارش McVicker، یک بازی علمی تخیلی در دنیای Dota است.

در هر صورت، از آنجایی که ولو درباره توسعه آثار خود به شدت ساکت است، تا تایید رسمی آن‌ها باید منتظر ماند. شاید رویای طرفداران پس از چیزی حدود ۲ دهه برای انتشار هف لایف ۳ به واقعیت تبدیل شود و یا حتی Half-Life: Alyx بالاخره بدون نیاز به هدست واقعیت مجازی قابل تجربه شود.

مطلب پیشنهادی:برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟از حافظه ویدئویی کارت گرافیک غافل نشوید
برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا