بازی

پخش رایگان اپیزود ابتدایی سریال House of the Dragon در یوتیوب

پخش رایگان اپیزود ابتدایی سریال House of the Dragon در یوتیوب

کانال یوتیوب شبکه استریم HBO Max به تازگی اولین قسمت از سریال House of the Dragon را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌هاآیا ابرشرور تالکین فقط یک چشم آتشین است؟
تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها

سال ۲۰۲۲ تا به اینجا آثار تلویزیونی شدیدا مورد انتظار و باکیفیتی را در فهرست خود جای داده است. از نیمه پایانی آخرین فصل بتر کال ساول گرفته تا پروژه عظیم و صدالبته پرخرج حلقه‌های قدرت آمازون و اسپین آف گیم آو ترونز که آن را با نام خاندان اژدها می‌شناسیم. با این حال به‌نظر می‌رسد HBO در حال آزمایش استراتژی جدیدی است که طبق عقیده برخی ممکن است بینندگان روز اول سریال Lord of the Rings: The Rings of Power را کاهش دهد.

این شبکه استریم به تازگی اپیزود اول سریال House of the Dragon را از طریق کانال رسمی یوتیوب به صورت رایگان پخش کرد و همین حالا می‌توانید آن را تماشا کنید. تصمیمی که در کنار افزایش محبوبیت این سریال پیش‌ درآمد و جذب بیش از ۲۰ میلیون بیننده طی هفته اول و به دنبال آن تمدید شدن زود هنگامش برای فصل دوم کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

House of the Dragon

از طرفی نیز متوجه شدیم میگل سپاچنیک؛ شورانر اصلی این سریال تلویزیونی از تیم سازنده جدا خواهد شد. او طی بیانیه‌ای اعلام داشت این تصمیم چه از منظر شخصی و چه حرفه‌ای برای او مناسب بوده و برای تیم توسعه آرزوی موفقیت کرد.

  • نقد سریال خاندان اژدها | قسمت اول
  • نقد سریال خاندان اژدها | قسمت دوم

سریال خاندان اژدها که با اقتباس از رمان‌های جرج آر. آر. مارتین ساخته شده است حدودا ۲۰۰ سال قبل از وقایع گیم آو ترونز روایت می‌شود. همچنین ۲ قسمت ابتدایی آن با نام‌های The Heirs of the Dragon و The Rogue Prince در حال حاضر از طریق سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس در دسترس بوده و سومین اپیزود نیز فردا پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه‌ها باید بدانید

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا