بازی

نسخه RTX بازی Portal در راه است

نسخه RTX بازی Portal در راه است

شب گذشته شرکت انویدیا در جریان معرفی سری جدید کارت‌های گرافیک خود، Portal RTX را نیز معرفی کرد. یک ماد رسمی برای بازی معمایی ولو که با استفاده از RTX Remix ساخته شده، ابزار جدیدی که به کاربران اجازه می‌دهد نورپردازی RTX را به بازی‌های کلاسیک اضافه کنند.

به گفته انویدیا، RTX Remix می‌تواند «تنها با چند کلیک رهگیری پرتو را اضافه کند و ابزارهایی را در اختیار مادسازان قرار می‌دهد تا حتی ریمسترهای جاه‌طلبانه برای بازی‌هایی که قبلا غیرقابل تغییر بودند، بسازند».

این ماد که در جریان برنامه GeForce Beyond معرفی شد، به صورت رایگان در ماه نوامبر برای دارندگان بازی بر رایانه‌های شخصی عرضه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:چطور از قابلیت Image Scaling کارت‌های انویدیا استفاده کنیم؟شیرین و دلچسب اما نه چندان جادویی!
چطور از قابلیت Image Scaling کارت‌های انویدیا استفاده کنیم؟

در بیانیه انویدیا آمده است:

این ارتقاء RTX مبتنی بر کار [پیشین] ما در Quake II و Minecraft صورت گرفته، اما بسیار ویژه است، زیرا ابزار مورد استفاده برای ساخت Portal با RTX به صورت رایگان منتشر خواهد شد و به شما این امکان را می‌دهد تا قابلیت RTX را به سایر بازی‌های کلاسیک اضافه کنید.

انویدیا همچنین داده‌های جدیدی برای بازی ایجاد کرده که ادعا می‌کند هم‌راستا با کار اصلی Valve هستند.

هر فریم از گیم‌پلی با رهگیری پرتوی کامل خیره‌کننده، بافت‌های جدید و دست‌ساز با وضوح بالا مبتنی بر فیزیک و مدل‌های جدید و پیشرفته با کیفیت بالا که تداعی‌کننده نسخه‌های اصلی هستند، ارتقا یافته است.

میزان عملکرد با NVIDIA DLSS 3 سرعت می‌گیرد و به بازی اجازه می‌دهد فوق‌العاده روان اجرا شود و تاخیر سیستم با استفاده از NVIDIA Reflex به حداقل می‌رسد و همه این‌ها با همکاری NVIDIA Lightspeed Studios ساخته شده است.

Portal که در ابتدا به عنوان بخشی از Valve’s The Orange Box ظاهر شد، یک بازی معمایی است که بازیکن با باز و بست کردن پورتال‌هایی که می‌تواند در آن‌ها قدم بزند، در محیط حرکت می‌کند.

این بازی همچنین دارای یک روایت طنزآمیز تاریک است که بازیکنان در آن به ماجراجویی می‌پردازند و از آزمایشگاه‌های علمی مرموز Aperture Science عبور می‌کنند

مطلب پیشنهادی:تفاوت G-Sync با FreeSync در چیست؟راه حل مشکل پارگی تصویر
تفاوت G-Sync با FreeSync در چیست؟


ویجی‌لاگ پلاسلو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا