بازی

بازی Iron Man رسما توسط الکترونیک آرتز معرفی شد

بازی Iron Man رسما توسط الکترونیک آرتز معرفی شد

بالاخره پس از چند هفته شایعات مختلف، الکترونیک آرتز و مارول ساخت بازی آیرون من (Iron Man) را تایید کردند که توسط استودیو EA Motive در دست توسعه قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۴ دوست و دشمن مون نایتشخصیت‌هایی در کنار/در برابر شوالیه ماه
۱۴ دوست و دشمن مون نایت

بازی آیرون من یک تجربه سوم شخص ماجراجویی و داستان محور است که هنوز در فاز پیش از تولید قرار دارد. تیم سازنده این عنوان توسط الیور پرول (Olivier Proulx) رهبری می‌شود که پیش از این در استودیو Eidos Montreal روی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy کار کرده بود. بیل رزمن، رئیس کارول گیمز، در این باره اعلام کرد:

ما از همکاری با تیم با استفاده EA Motive برای روایت یک داستان اورجینال از یکی از مهم‌ترین، محبوب‌ترین و قوی‌ترین شخصیت‌های مارول بسیار هیجان زده هستیم. تجربه آن‌ها در ساخت یک دنیای سرگرم کننده و گیم پلی درگیر کننده و علاقه‌ آن‌ها به این شخصیت، ما را مشتاق می‌کند تا یک نامه عاشقانه به این قهرمان افسانه‌ای در قالب یک بازی ویدئو بنویسیم.

باید ذکر کنیم که استودیو EA Motive چند سال پیش بازی Star Wars Squadrons را به بازار منتشر کرد و اکنون تمام تمرکز خود را روی ریمیک Dead Space قرار داده است.

به نظر می‌رسد که بازی Iron Man تنها آغاز همکاری الکترونیک آرتز با مارول است و این شرکت در آینده بازی‌های بیشتری نیز با استفاده از قهرمانان‌ مارول توسعه خواهد داد. شایعات زیادی از یک بازی Black Panther از سمت منابع معتبر به گوش می‌رسید، که به نظر می‌رسد دیگر پروژه در دست ساخت الکترونیک آرتز برای مارول باشد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول


ویجی‌لاگ پلاس: لو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا