بازی

بازی The Sims 4 بیش از ۷۰ میلیون بازیکن داشته است

بازی The Sims 4 بیش از ۷۰ میلیون بازیکن داشته است

بازی The Sims 4 در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده ول همچنان بین بازیکنان بسیار محبوب بوده و توسط بیش از ۷۰ میلیون گیمر تجربه شده است. 

سیمز یک فرانچایز ۲۳ ساله است که نسخه چهارم آن محبوب‌ترین نسخه نیز محسوب می‌شود و از سال ۲۰۲۲ توانسته ۱۶ میلیون بازیکن جدید کسب کند. الکترونیک آرتز در پاییز سال  ۲۰۲۲ بازی The Sims 4 را رایگان کرد که باعث شده تعداد کاربران هفتگی آن نیز رشد بسیار زیادی داشته است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound

استقبال از بسته الحاقی جدید سیمز ۴ با نام Growing Together نیز بسیار خوب بوده است. الکترونیک آرتز از سال  ۲۰۱۵ برای The Sims 4 بسته الحاقی منتشر می‌کند ولی هیچکدام از آن‌ها به خوبی Growing Together عمل نکرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که جامعه طرفداران این عنوان در سال‌های گذشته رشد بسیار قابل توجهی داشته است. 

بازی Sims 4

The Sims 4 ابتدا در سپتامبر ۲۰۱۴ برای پی‌سی منتشر شد، سپس در سال ۲۰۱۵ راهی مک و در سال ۲۰۱۷ راهی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان شده بود. این شرکت قصد دارد به پشتیبانی از سیمز ۴ را ادامه دهد و در سال ۲۰۲۳ محتوای بیشتری هم برای بازی منتشر می‌‌کند. همچنین باید . 

سیمز ۴ به صورت رایگان روی پی‌سی، مک، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان برای دانلود در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dead Spaceاین فضا هنوز زنده است
بررسی بازی Dead Space


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

بازی The Sims 4 بیش از ۷۰ میلیون بازیکن داشته است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا