بازی

شایعه: EA Motive ممکن است از موتور آنریل برای ساخت بازی Iron Man استفاده کند

شایعه: EA Motive ممکن است از موتور آنریل برای ساخت بازی Iron Man استفاده کند

زمانی که الکترونیک آرتز و استودیو Motive سال گذشته اعلام کردند با همکاری مارول قصد ساخت بازی ویدئویی Iron Man را دارند، موجی از شور و هیجان را در میان طرفداران این ابرقهرمان به راه انداختند.

عنوان اکشن-ماجراجویی سوم شخص سینگل‌پلیر نوید یک «تجربه بودجه بالا با پروسه تولید فوق‌العاده عظیم» را می‌دهد. چیز دیگری از بازی به جز اینکه دارای یک داستان اوریجینال است و از «تاریخچه غنی» شخصیت الهام گرفته، معلوم نشده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ ویلن برتر آیرون مندشمنانی برای رقابت با تکنولوژی‌های تونی استارک
۱۰ ویلن برتر آیرون من

با این حال، به نظر می‌رسد که این احتمال وجود دارد به جای موتور Frostbite می‌توان از موتور Unreal برای ساخت آن استفاده کرد. آگهی شغلی جدید استودیو برای استخدام یک طراح ارشد در پروسه ساخت بازی Iron Man، بیش از پنج سال تجربه و در کنار سایر الزامات، «آشنایی با موتور بازی‌سازی پیشرفته‌ای مانند آنریل» را می‌طلبد.

Iron Man

در حالی که این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده، باید اشاره کرد که چندین عنوان اخیر الکترونیک آرتز به جای موتور فراست‌بایت، از موتور آنریل برای پروسه ساخت استفاده کردند. Star Wars Jedi: Fallen Order بر روی Unreal Engine 4 ساخته شده بود و به نظر می‌رسد دنباله آن، Jedi: Survivor، از همین روند پیروی کند.

عنوان اصلی بعدی Mass Effect نیز بر روی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و شایعه شده که عنوان جدید WRC استودیو Codemasters نیز از همین موتور استفاده می‌کند، اگرچه هنوز نام این بازی معرفی نشده است.

زمان در نهایت همه چیز را مشخص خواهد کرد، به خصوص که Iron Man در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد. پس منتظر اخبار آینده بمانید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ زره ناکارآمد آیرون منکج سلیقگی‌های تونی استارک
۱۰ زره ناکارآمد آیرون من


داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت

داستان نینجا
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا