بازی

تاریخ انتشار Forza و Redfall در شوکیس جدید ایکس باکس اعلام خواهد شد

تاریخ انتشار Forza و Redfall در شوکیس جدید ایکس باکس اعلام خواهد شد

مایکروسافت قصد دارد تاریخ انتشار چندین بازی مورد انتظار ایکس باکس را در شوکیس آتی خود تحت عنوان Developer Direct اعلام کند. این رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا در روز ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برگزار خواهد شد.

مایکروسافت در پست وبلاگی جدید سایت Xbox Wire اعلام کرد که این رویداد جزئیات جدیدی را در مورد بازی‌هایی که «در چند ماه آینده لانچ می‌شوند» از جمله Forza Motorsport، Redfall و Minecraft Legends ارائه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو می‌گذارداستادان قصه‌گویی بصری
بازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو می‌گذارد

با این حال، نسخه آلمانی اعلامیه Xbox Wire اکنون ادعا کرده که تاریخ انتشار این عناوین در رویداد اعلام خواهند شد.

Developer_Direct بر عناوین شگفت‌انگیز، نمایش‌های گسترده گیم‌پلی و اعلام تاریخ انتشار عناوین بزرگ ایکس باکس برای اولین بار که در چند ماه آینده منتشر می‌شوند، از جمله The Elder Scrolls Online، Forza Motorsport، Minecraft Legends و Redfall، تمرکز خواهد کرد.

اگرچه احتمالاً انتظار می‌رفت چنین اتفاقی در رویداد جدید رخ دهد، با توجه به تعداد نسبتاً کم بازی‌های انحصاری بزرگ ایکس باکس که از زمان عرضه کنسول‌ها در نوامبر ۲۰۲۰ تاکنون منتشر شده‌اند، صاحبان Xbox Series X/S از این خبر استقبال خواهند کرد.

ایکس باکس

مایکروسافت همچنین روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی یک نمایش مستقل استارفیلد در آینده است تا «زمان مناسب را برای کاوش عمیق» بازی نقش آفرینی علمی تخیلی بتسدا اختصاص دهد.

به دنبال تاخیرها، مایکروسافت قبلا تایید کرده بود که Redfall و Starfield در نیمه اول سال ۲۰۲۳ منتشر خواهند شد و ظاهراً ردفال در اردیبهشت ماه سال آینده عرضه خواهد شد.

Forza Motorsport رسماً برای عرضه در بهار سال آینده برنامه ریزی شده است و بازی اکشن استراتژی Minecraft Legends نیز در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدیدرقابت پلی استیشن و ایکس باکس از همیشه نزدیکتر!
مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدید


داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت

داستان نینجا
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا