رمز ارز

توانیر به جنگ ماینرهای غیرمجاز می‌رود؛ از جریمه ۱۰۰ برابری تا امحای دستگاه‌ها!

توانیر به جنگ ماینرهای غیرمجاز می‌رود؛ از جریمه ۱۰۰ برابری تا امحای دستگاه‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، از قوانین سخت‌گیرانه جدید برای استخراج رمزارزها رونمایی کرد.

این قوانین برای مقابله با استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق تصویب شده‌اند و بر اساس آنها، در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز، صاحبان آن‌ها تا ۱۰۰ برابر تعرفه برق جریمه شده و دستگاه‌هایشان نیز امحا خواهند شد.

آقای رجبی مشهدی به جدیت توانیر در برخورد با برق‌ دزدی برای استخراج رمزارز اشاره کرد و گفت، تاکنون بیش از ۸ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شده است. به گفته وی، از این مراکز، بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر، کشف و به مراکز قضایی تحویل داده شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه برای تامین برق این دستگاه‌های غیرمجاز به نیروگاهی به بزرگی ۱۱۰۰ مگاوات نیاز است، بر اهمیت برخورد با این مراکز غیرمجاز تاکید کرد. وی همچنین گفت که رصد، رهگیری و شناسایی ماینرهای غیرمجاز به طور مستمر در حال انجام است.

در پایان، آقای رجبی مشهدی توصیه‌ای به علاقه‌مندان به استخراج رمزارز کرد. وی گفت دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح، بدون محدودیت نسبت به استخراج رمزارز اقدام کنند. وی در عین حال تاکید کرد که اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت قانونی در این حوزه ضروری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا