بازی

فروش پلی استیشن ۵ در ماه فوریه در آمریکا رکورد جدیدی ثبت کرد

فروش پلی استیشن ۵ در ماه فوریه در آمریکا رکورد جدیدی ثبت کرد

به گفته مت پیسکاتلا، مدیر اجرایی و تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدیویی در Circana (NPD Group سابق)، کنسول پلی استیشن ۵ در ماه فوریه بیش از هر کنسول دیگری متعلق به سونی در آمریکا فروخته است.

در آخرین گزارش فروش ماهانه این شرکت که در روز چهارشنبه منتشر شد، پیسکاتلا خاطرنشان کرد که PS5 از ابتدای سال میلادی تاکنون در رتبه‌بندی سخت‌افزاری آمریکا از نظر واحدهای فروخته شده و درآمد تولید شده، صدرنشین بوده است.

در توییت بعدی، این تحلیلگر تایید کرد که فروش PS5 در ماه گذشته به رکورد جدیدی برای سیستم پلی استیشن در ماه فوریه رسیده است.

فروش پلی استیشن ۵ در ماه فوریه در آمریکا رکورد جدیدی ثبت کرد - lastech

مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]

در ماه ژانویه، سونی اعلام کرد که نبرد طولانی با مشکلات عرضه کنسول نسل جدید بالاخره به پایان رسیده و این شرکت انتظار دارد پلی استیشن ۵ رکورد فروش جهانی PS4 را برای سه ماه اول سال بشکند.

هفته گذشته، خرده‌فروشان آمریکایی باندل کنسولی God of War Ragnarok سونی را با تخفیف عرضه می‌کردند که اولین تخفیف عمده از زمان عرضه کنسول در نوامبر ۲۰۲۰ بود.

پلی استیشن

این باندل که معمولاً ۵۵۹.۹۹ دلار قیمت دارد، در حال حاضر به طور گسترده با قیمت ۵۰۹.۹۹ دلار در دسترس است که نشان از ۹ درصد تخفیف می‌دهد.

کنسول پلی استیشن ۵ به تنهایی ۵۰۰ دلار قیمت دارد و این معامله اساساً به این معنی است که خریداران یک نسخه از God of War Ragnarök را با قیمت ۱۰ دلار دریافت می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱]


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید]

بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا