بازی

آرت ورک رسمی بازی God of War Ragnarok فاش شد

آرت ورک رسمی بازی God of War Ragnarok فاش شد

صفحه اینستاگرام پلی استیشن عربستان آرت ورک رسمی بازی God of War Ragnarok را فاش کرد که در آن فریا (Freya) در حال مبارزه با کریتوس و آترئوس دیده می‌شود.

روز گذشته، سونی سرانجام اعلام کرد که بازی موردانتظار God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲ یا ۱۸ آبان منتشر می‌شود و در نهایت تمام شایعات مربوط به تاخیر آن تا سال ۲۰۲۳ را پایان داد. علاوه بر آن، اطلاعات مربوط به نسخه‌های بازی هم منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورسوقتی جهان به پایان می‌رسد
همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورس

حالا که تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok سرانجام مشخص شده، به نظر می‌رسد کار بازاریابی آن برای تعطیلات آخر سال نیز به طور جدی آغاز شده است، زیرا تصویر هنری جدید توسط صفحه اینستاگرام پلی استیشن عربستان به اشتراک گذاشته شده.

بازی God of War

در این تصویر، فریا ایزدبانوی اساطیر نورس در حالی به کریتوس حمله می‌کند که او سوار نوعی سورتمه است. آترئوس نیز در این تصویر حضور دارد و آماده شلیک به فریا و محافظت از پدر خود کریتوس است. همچنین سر میمیر طبق معمول از کمربند کریتوس آویزان است.

با توجه به حضور فریا در کاور آرت رسمی بازی، به نظر می‌رسد ماجراجویی او در برابر کریتوس و آترئوس بخش مهمی از داستان Ragnarok را تشکیل خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


بررسی گوشی ویکو T3

تماشای ویدیو از یوتوب دیجیاتو

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا