رمز ارز

جواب مدیر کاردانو به شایعات ضعف آپدیت جدید!

زمان مطالعه: دقیقه

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیرعامل شرکت اینپوت آوت‌پوت (توسعه‌دهنده بلاکچین کاردانو)، در توییتر برای جلب اطمینان و از بین بردن واهمه و فاد (FUD) در خصوص هاردفورک واسیل کاردانو (Vasil)، اعلام کرد که قراردادهای هوشمند این بلاکچین پس از راه‌اندازی این ارتقا نیز همچنان ایفای نقش کرده و عملکرد مناسبی خواهند داشت.
روز چهارشنبه، برخی از کاربران توییتر ادعا کردند که قراردادهای هوشمند کاردانو با هارد فورک واسیل ناسازگار است و به همین دلیل، این قراردادها باید بازنویسی شوند. تیم هریسون، معاون اکوسیستم اینپوت آوت‌پوت، به سرعت به این شایعات واکنش نشان داده و توضیح داد که اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز فعلی (dApps) که از اولین نسخه پلتفرم قرارداد هوشمند پلوتوس (Plutus) استفاده می‌کنند، پس از ارتقای واسیل همچنان با این پلتفرم سازگار خواهند بود. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن‌ها اگر قصد استفاده حداکثری از امکانات ارائه‌شده توسط نسخه دوم پلوتوس را دارند، باید آن‌ها را هنگام طراحی و آماده‌سازی نهایی محصول خود در نظر بگیرند.
کاردانو، قابلیت قراردادهای هوشمند خود را در طول عرضه هارد فورک آلونزو (Alonzo) در ماه سپتامبر راه‌اندازی کرد. این رویداد، رکوردهای جدیدی را برای توکن بومی کاردانو (ADA) به ارمغان آورد.
هاردفورک واسیل در اوایل ماه جولای در شبکه آزمایشی کاردانو راه‌اندازی شد. انتظار می‌رود که اجرای واسیل روی شبکه اصلی نیز در اواخر این ماه انجام شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا