بازی

بازی Forspoken به سوژه طرفداران تبدیل شده است

بازی Forspoken به سوژه طرفداران تبدیل شده است

روز گذشته تریلری جدید از بازی فوراسپوکن (Forspoken) منتشر شد که بازخوردهای خوبی از طرفداران کسب نکرده و خیلی‌ها به تمسخر آن پرداخته‌اند.

Forspoken نویسنده‌های بسیار ماهری دارد که در میان آن‌ها نام امی هنینگ (Amy Hennig)، کارگردان سابق آنچارتد، و گری ویتا (Gary Whitta)، نویسنده فیلم Rogue One، دیده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5دریفت نکش عزیزم!
راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5

با این وجود طرفداران چندان از دیالوگ‌های کلیشه‌ای تریلر روز گذشته راضی نیستند و با میم‌های مختلف شروع به تمسخر آن کرده‌اند. به طور مثال یکی از دیالوگ‌هایی که صدای طرفداران را درآورده به این صورت است:

پس داستان اینه که من یه جاییم که نمی‌شه بهش گفت زمین، یه خروار اژدها می‌بینم و اوه آره، با النگوهام صحبت می‌کنم!!! آره ظاهراً این کارو می‌کنم. راستی الان دیگه جادوگری هم بلدم. با جادو هیولاهای گنده‌بک رو می‌کشم. دیگه چی؟ نکنه قراره پروازم بکنم؟

از طرف دیگر یک گروه خیلی جدی‌تر خواهان اخراج نویسنده، صداپیشه‌ها و تیم بازاریابی بازی هستند. با این وجود همه با این دیالوگ‌ها مشکل ندارند و بعضی آن را شبیه‌ به کارهای جاس ویدن (Joss Whedon) می‌دانند. ویدن کارگردان بسیار سرشناسی است که آثاری مثل Buffy The Vampire Slayer و Firefly در کارنامه او وجود دارند. 

بازی Forspoken

در این بازی ماجراجویی روایت محور، بازیکنان نقش دختری به نام «فری هالند» را ایفا خواهند کرد که توسط یک پورتال به سرزمین عجیب «آتیا» وارد می‌شود و باید از توانایی‌های جادویی خود برای زنده ماند در این سرزمین استفاده کند. این بازی به مدت دو سال تحت انحصار پلی استیشن ۵ قرار دارد و کاربران ایکس باکس دیرتر به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

بازی Forspoken را در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ یا ۴ بهمن ۱۴۰۱ برای پلی استیشن 5 و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Unchartedاز معنای اسم بازی تا خراب شدن پلی استیشن ۳
۱۰ حقیقت جالب از سری Uncharted


چرا دخترهای گیمر انقدر کم‌‌اند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا