بازی

فیلم Bullet Train بار دیگر در جایگاه اول باکس آفیس آخر هفته قرار گرفت

فیلم Bullet Train بار دیگر در جایگاه اول باکس آفیس آخر هفته قرار گرفت

فیلم Bullet Train بدون حضور هیچ رقیب جدیدی در گیشه، با فروش تخمینی ۱۳ میلیون دلار در آخر هفته دوم اکران، بار دیگر در جایگاه اول باکس آفیس قرار خواهد گرفت. این اثر در اولین آخر هفته خود ۳۰ میلیون دلار کسب کرده بود و اکنون به مجموع فروش ۵۴ میلیون دلاری در آمریکا رسیده است.

با بودجه گزارش شده ۹۰ میلیون دلاری، این فیلم هنوز کیلومترها فاصله دارد تا بتواند به عنوان یک موفقیت بزرگ به حساب بیاید. Bullet Train با بازی برد پیت و کارگردانی دیوید لیچ، بر اساس رمانی از کوتارو ایساکا ساخته شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالاناز The Suicide Squad تا ددپول
۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالان

پیت نقش آدمکشی را بازی می‌کند که در یک قطار تندرو در ژاپن با گروهی از مزدوران روبه‌رو می‌شود. در این فیلم آرون تیلور جانسون، جویی کینگ، برایان تایری هنری، مایکل شنون، ساندرا بولاک و بد بانی نیز بازی می‌کنند.

این اولین نقش مهم برد پیت در باکس آفیس پس از Once Upon a Time in Hollywood در سال ۲۰۱۹ به حساب می‌آید که اکران جهانی خود را با ۳۷۴ میلیون دلار به پایان رساند. قبل از آن در فیلم علمی-تخیلی Ad Astra نیز بازی کرده بود که در نهایت ۱۳۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. در اوایل سال جاری، پیت حضوری کوتاه در The Lost City داشت که ۱۹۰ میلیون دلار فروش کرد.

Top Gun: Maverick با سبقت گرفتن از دیگر فیلم‌ها، به دنبال کسب رتبه دوم در هفته دوازدهم اکران خود است. با فروش ۶.۵ میلیون دلاری این آخر هفته، موفق‌ترین اثر حرفه کاری تام کروز به دنبال افزایش درآمد داخلی خود به ۶۷۳ میلیون دلار است.

تنها چند روز تا سبقت گرفتن از Avengers: Infinity War (۶۷۸ میلیون دلار) باقی مانده و پس از آن باید به دنبال فروش ۷۰۰ میلیون دلاری و عبور از Black Panther باشد تا به جمع پنج فیلم پرفروش داخلی در تاریخ بپیوندد.

DC League of Super-Pets پس از فروش ۱.۹ میلیون دلاری در روز جمعه، جایگاه سوم را به خود اختصاص خواهد داد. انتظار می‌رود این انیمیشن تا یکشنبه فروش داخلی خود را به حدود ۵۳ میلیون دلار برساند.

Nope، اثر علمی-تخیلی جردن پیل، با فروش حدود ۵ میلیون دلار در آخر این هفته در جایگاه چهارم قرار خواهد گرفت. Thor: Love and Thunder از دیزنی در رتبه پنجم قرار دارد که در آخر هفته ۵ میلیون دلار دیگر اضافه می‌کند و مجموع فروش داخلی خود را به ۳۲۵ میلیون دلار می‌رساند.

Bullet Train آخرین فیلم فصل تابستان به حساب می‌آید. پس از آن باید انتظار یک دوره طولانی بدون اثری جدید در گیشه را برای چند هفته آینده داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شویدطلیعه روزهای پایانی جهان در قاب سینما
با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شوید


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا