بازی

تاثیر جرج آر آر مارتین از فصل ۵ سریال‌ Game of Thrones کاهش یافت

تاثیر جرج آر آر مارتین از فصل ۵ سریال‌ Game of Thrones کاهش یافت

جرج آر آر مارتین (George R.R. Martin)، نویسنده بازی تاج و تخت، اعلام کرد که از داستان فصل‌های پایانی سریال‌ Game of Thrones اطلاعی نداشت. 

مارتین به تازگی با نیویورک تایمز مصاحبه‌ای داشته و درباره فصل‌ ۵ به بعد سریال بازی تاج و تخت صحبت کرد. او اعتراف کرد که از داستان فصل‌های پایانی به خصوص دو فصل آخر مطلع نبود. در این میان طرفداران بیشتر از همه با دو فصل آخر مشکل دارند و می‌توان افت کیفیت آن را تاثیر کم جرج آر آر مارتین دانست. 

مارتین در ساخت چهار فصل ابتدایی بسیار تاثیر گذار بود، اما از فصل ۵ به بعد کم کم نقش او کم‌رنگ شد. به نظر می‌رسد که خود او نیز نمی‌داند که چرا کمتر از او استفاده شده و گفت که دیوید بنیوف و دی‌بی وایس، خالقین سریال، باید به این سوال پاسخ دهند. نیویورک تایمز این موضوع را برای این دو نفر تعریف کرد ولی آن‌ها پاسخی نداشتند. 

نویسنده بازی تاج و تخت

جرج آر. آر. مارتین کار خود روی کتاب ششم را به پایان نرسانده و بادهای زمستانی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. با این وجود مارتین قول پایانی متفاوت برای The Winds of Winter داده و داستان او بیشتر و بیشتر از پایان سریال بازی و تاج و تخت فاصله گرفته است.

همچنین باید به سریال اسپین‌آف House of the Dragons نیز اشاره کنیم که پخش آن به زودی شروع می‌شود. این سریال حدود ۳۰۰ سال قبل از Game of Thrones جریان دارد و بر اساس کتاب Fire & Blood ساخته می‌شود. جرج آر. آر. مارتین، رایان کاندال و میگل ساپوچنیک وظیفه ساخت این سریال را برعهده دارند.


چرا دخترهای گیمر انقدر کم‌‌اند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا