بازی

به زودی از بازی NBA 2K23 رونمایی خواهد شد

به زودی از بازی NBA 2K23 رونمایی خواهد شد

وارد نیمه دوم سال ۲۰۲۲ شده‌ایم و کم کم وقت آن رسیده که بازی‌های ورزشی جدید مثل NBA 2K23 به صورت رسمی به طرفداران معرفی شوند. 

اکانت رسمی 2K Games با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده است که به زودی از NBA 2K23 رونمایی خواهد شد. این ناشر و استودیو Visual Concepts قصد دارند با انتشار تریلری ما را با بازیکن روی کاور بازی، تاریخ عرضه آن، گیم‌پلی و ویژگی‌های جدید NBA 2K23 آشنا کنند. 

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین فیلم‌های درباره المپیک – مدال‌هایی ناب برای سینمابا دیدن این آثار روحیه بگیرید
معرفی بهترین فیلم‌های درباره المپیک – مدال‌هایی ناب برای سینما

هنوز تاریخ رونمایی از بازی مشخص نیست، اما احتمالا این اتفاق طی چند هفته آینده رخ خواهد داد. 2K معمولا در ماه میلادی جولای نسخه‌ جدید این بازی بسکتبالی را به طرفداران معرفی می‌کند. پلتفرم مقصد NBA 2K23 یکی از موضوعات مهم برای طرفداران است و این احتمال وجود دارد که خبری از نسخه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نباشد. 

بازی NBA 2K23

البته بازی‌های ورزشی که به صورت سالانه عرضه می‌شوند، بیشتر از کنسول‌های نسل قبل پشتیبانی می‌کنند. در هر صورت امیدوار هستیم که Visual Concepts برای بهتر کردن بازی جدید بیشتر تلاش کند. NBA 2K22 با وجود اینکه بازی بدی نبود، اما دیگر برای طرفداران قدیمی این فرانچایز تکراری شده بود. 

NBA 2K22 در حال حاضر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم King Richard – یک درام خانوادگی متفاوت و شادآیا ویل اسمیت بالاخره به حق خود خواهد رسید؟
نقد فیلم King Richard – یک درام خانوادگی متفاوت و شاد


محبوب‌ترین بازی‌های گیمرها توی بازار

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا