بازی

محصولات و خدمات مخصوص کودکان در فیلیمو، نماوا و فیلم نت

محصولات و خدمات مخصوص کودکان در فیلیمو، نماوا و فیلم نت

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سرویس‌ها و پلتفرم‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال نه‌تنها در میان بزرگسالان محبوبیت زیادی دارند؛ بلکه بسیاری از کودکان و نوجوانان نیز برای تماشای محتواهای موردعلاقه خود به سراغ این وب‌سایت‌های اینترنتی می‌روند.

ازاین‌رو انتظار می‌رود که بهترین پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم و انیمیشن اقدام به تهیه محصولاتی نمایند که با رده سنی کودک و خردسال مطابقت داشته باشد. به‌خصوص که در سال‌های اخیر این طیف سنی حضوری گسترده و پررنگ در فضای وب و فضای مجازی داشته‌اند؛ به‌طوری‌که در صورت دسترسی نامحدود آن‌ها به محتواهای نامناسب مشکلات و آسیب‌های شدیدی برایشان ایجاد خواهد شد.

بنابراین صرف این که یک اپلیکیشن یا وب‌سایت موجب سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت کودکان و خردسالان می‌شود را نمی‌توان دلیل مناسب بودن آن سرویس دانست. باتوجه‌به اهمیت این موضوع قصد داریم به بررسی محصولات و خدمات مخصوص کودکان در 3 پلتفرم محبوب و پرمخاطب فیلیمو، نماوا و فیلم نت بپردازیم.

نماوا کودک

در پلتفرم نماوا تحت نام “نماوا کودک” خواهید دید که صرفاً به مخاطبین کودک و خردسال این پلتفرم اختصاص دارد. استفاده از این سرویس نه‌تنها روی وب‌سایت نماوا امکان‌پذیر است؛ بلکه با نصب اپلیکیشن نماوا نیز قادر به مشاهده بخش کودکان خواهید شد.

کاربران کم سن‌وسال نماوا با ورود به این بخش از سایت یا اپلیکیشن می‌توانند محتوای موردنظر خود را به‌صورت تفکیک شده از دسته‌بندی‌های زیر انتخاب کنند:

تازه‌های کودک، سریال‌های به‌روز شده کودک، دوبله نماوا، سریال، دیزنی، دخترانه، موزیکال، حیوانات، خانوادگی، کمدی، ماجراجویی، فانتزی، هیولای مهربان، آدم فضایی‌ها، حل معما، کمیک و ابر قهرمانی، لگو، آموزشی، رقابت و مسابقه، سفر در زمان، دنیای اسباب‌بازی‌ها، دختر قدرتمند، حیوانات سخنگو، سفر به فضا، افسانه‌ای، دوستان خوب، در جستجوی گنج، به‌سوی آسمان و فراتر از آن، بازگشت به خانه، خواهر و برادری، ماشین‌بازی، دنیای زیر آب، پیکسار، فوتبالی، باغ‌وحش.

از تنوع و گوناگونی فوق‌العاده بالای محصولات محتوایی نماوا که بگذریم به‌جرئت می‌توان گفت این پلتفرم نمایش آنلاین فیلم و سریال به طور ویژه‌ای به تولید محتواهای اختصاصی برای کودکان و خردسالان پرداخته است.

نماوا کودک با تولید محصولات و ارائه خدمات اختصاصی برای کودکان توانسته چالش بزرگی که والدین برای سرگرم‌کردن بچه‌ها دارند را به‌خوبی برطرف کند. انتشار انیمیشن‌های دوبله شده توسط نماوا، انیمیشن‌های آموزشی، حل معمایی و غیره همگی نشان‌دهنده این است که نماوا کودک به‌عنوان یک سرویس قوی و استاندارد در حوزه کودک و نوجوان به فعالیت می‌پردازد.

به‌خصوص که هرچه محتواهای مناسب‌تری در اختیار کودکان قرار بگیرد روند تربیتی آن‌ها بهتر و اصولی‌تر خواهد بود؛ در چنین شرایطی وجود وب‌سایت‌هایی همچون نماوا که به تولید کارتون‌های دوبله و به‌طورکلی محتواهای سالم و آموزشی می‌پردازند، یک مزیت عالی به‌حساب می‌آید.

مشاهده این محتواها همچون دیگر انواع فیلم‌ها و سریال‌های منتشر شده در نماوا نیازمند خرید اشتراک است؛ البته با مراجعه به وب‌سایت موپُن و دریافت کد تخفیف نماوا می‌توانید اشتراک این پلتفرم را با تخفیف‌های ویژه و قیمت مناسب خریداری نمایید. این کدهای تخفیف در ایام به‌خصوصی مانند هفته کودک نیز منتشر می‌شود که با استفاده از آن به‌راحتی می‌توانید اشتراک ماهیانه نماوا را تهیه کنید.

فیلیمو کودک

فیلیمو کودک بخشی از وب‌سایت فیلیمو محسوب می‌شود که به انتشار محتواهای ویدیویی برای کودکان اختصاص‌یافته است. هدف اصلی از راه‌اندازی این بخش را می‌توان دسترسی امن و آسان کودکان به محتوای مناسب و اختصاصی دانست. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی نیست که والدین بابت کنترل و نظارت محتواهای مشاهده شده توسط فرزندانشان دچار نگرانی و دغدغه شوند.

راه‌اندازی فیلیمو کودک پس از بررسی رفتارهای کاربران روی محتوای مختلف منتشر شده در این وب‌سایت انجام‌گرفته است. در واقع بر اساس آمارها و اطلاعات جمع‌آوری شده، 42 درصد از مخاطبین فیلیمو به تماشای انیمیشن و کارتون می‌پردازند.

ناگفته نماند این سرویس نسبتاً جدید بخش‌های مختلفی دارد که یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین قسمت‌های آن به شخصیت‌های انیمیشنی معروف اختصاص‌یافته است. به‌این‌ترتیب مخاطبین کودک و نوجوان به‌راحتی می‌توانند به کاراکترهای محبوب دنیای انیمیشن مانند بچه رئیس، باب اسفنجی، پاندای کونگ‌فو کار، السا و آنا و غیره دسترسی داشته باشند.

از دیگر بخش‌های سرویس فیلیمو کودک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیان دانشمند کوچولو، تازه‌ها، رایگان ببین، دوبله اختصاصی، موزیکال کودک، انگلیسی یاد بگیر، ببین و بخند، ماجراجویی، سریال، 1، 2، 3 … حمله، داستان‌های لگویی، دوزبانه ببین، زنگ آموزش و ببینی خوشت میاد.

در واقع پلتفرم فیلیمو با ارائه انیمیشن‌های دارای دوبله اختصاصی، انیمیشن‌های آموزشی و غیره گام مهمی در راستای تولید محتوای اختصاصی و متفاوت برای کاربران کودک و نوجوان برداشته است. با مراجعه به وب‌سایت فیلیمو و ورود به بخش “رایگان‌های فیلیمو” حتی بدون پرداخت هزینه اشتراک قادر به مشاهده انواع کارتون‌های مهیج و به‌روز خواهید شد.

فیلم نت کودک و نوجوان

فیلم نت به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های معروف پخش آنلاین فیلم و سریال، طبیعی است که وب‌سایت خود از توجه به بخش کودک و نوجوان غافل نشده باشد. در این پلتفرم با ورود به سرویس مخصوص کودک و نوجوان می‌توانید انیمیشن‌های موردعلاقه خود را از دسته‌بندی‌های زیر انتخاب کنید:

برگزیده، ویژه، تازه‎های کودک و نوجوان، ماجرایی، آموزش کاردستی، نوجوان، سریال (دوبله اختصاصی)، کمدی، فانتزی، علمی تخیلی، خانوادگی، اکشن، انیمه، همه محتواها.

بنا بر آنچه گفته شد فیلم نت نیز جهت جذب هرچه بیشتر مخاطبین کودک و خردسال و همچنین در راستای ارتقای محصولات اختصاصی این رنج سنی اقدام به تولید محتواهای اختصاصی و متفاوت همچون انیمیشن‌های دارای دوبله اختصاصی، محتواهای آموزشی مانند آموزش کاردستی و غیره نموده است.

به‌این‌علت که حضور در وب‌سایت‌های پخش آنلاین انیمیشن یا اصطلاحاً برنامه کودک اگرچه در وهله اول برای سرگرمی آن‌ها است؛ اما در اصل این محتواها تاثیرات قابل‌توجهی روی ابعاد مختلف شخصیتی بچه‌ها می‌گذارد. با این حساب از والدین انتظار می‌رود که در انتخاب پلتفرم‌های پخش‌کننده برنامه کودک نهایت دقت را به خرج دهند.

به‌اضافه این که با مراجعه به موپُن همواره می‌توانند کدتخفیف انواع محصولات و خدمات مخصوص کودکان در فیلیمو، نماوا و فیلم نت را دریافت کنند. این‌گونه بهترین و مناسبت ترین محتواهای آموزشی و سرگرم‌کننده مخصوص کودک و نوجوان در اختیار فرزند شما قرار خواهد گرفت.

البته محصولات و خدمات مخصوص کودکان در فیلیمو ، نماوا و فیلم نت به طور منظم توسعه‌یافته و به‌روز می‌شوند؛ در نتیجه در حوزه کودک به گستره‌ای قابل‌توجه از انواع محتواها و برنامه کودک آموزشی، سرگرم‌کننده و غیره دسترسی خواهید داشت.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا