بازی

بازی Need for Speed Unbound رسما معرفی شد [تماشا کنید]

بازی Need for Speed Unbound رسما معرفی شد [تماشا کنید]

بعد از چندین بار لو رفتن و انتشار شایعات مختلف، نسخه جدید نید فور اسپید با نام Need for Speed Unbound رسما معرفی شد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیماز نید فور اسپید تا مورتال کامبت
تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیم

در این تریلر، که شامل حضور A$AP Rocky رپر آمریکایی نیز می‌شود، اولین چیزی که جلب توجه می‌کند گرافیک بازی و سبک هنری آن است. شایعات پیشین به حال و هوای انیمه‌ای در نید فور اسپید جدید اشاره می‌کردند و با این تریلر… چنین چیزی کم و بیش درست از آب درآمد. در واقع شاهد ترکیبی از گرافیک واقع‌گرایانه با سبک هنری کارتونی و سل شید هستیم که بیشتر از همه در شخصیت‌ها خود را نشان می‌دهد. ماشین‌ها نیز علی‌رغم داشتن قیافه‌ای واقعی‌تر، همچنان رگه‌هایی از این کارتونی و رنگارنگ بودن را از خود نشان می‌دهند.

فارغ از سبک هنری جالب بازی، به نظر می‌رسد به مسابقات خیابانی و غیرقانونی بازگشته باشیم. ماشین‌ها ظاهرا قابلیت تیونینگ و شخصی‌سازی بسیار بالایی دارند، و پلیس‌ها نیز بازگشته‌اند تا مثل همیشه برای راننده‌هایمان دردسر درست کنند. در واقع به نظر می‌رسد کرایتریون گیمز، که سازنده این بازی است، با Unbound علاوه بر ادامه راه NFS Heat و پایبندی به ریشه‌های سری می‌خواهد نوآوری‌های خود را نیز به این فرنچایز تزریق کند.

با معرفی رسمی Need for Speed Unbound اکنون یک تاریخ انتشار هم برای بازی داریم: ۲ دسامبر ۲۰۲۲، یا ۱۱ آذر امسال. ضمنا باید بگوییم که این عنوان تنها برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد و خبری از نسخه‌های نسل هشتم نخواهد بود.

علاوه بر این بازی، الکترونیک آرتز دو روز پیش از گیم پلی بازسازی Dead Space نیز رونمایی کرد که قرار است ۷ بهمن امسال برای کنسول‌های نسل نهم و پی‌سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا