Starfield دست بازیکنان را در تجربه کوئستها باز میگذارد
براساس ادعای طراح ارشد کوئستهای Starfield بازیکنان در تجربه اول خود احتمالاً کوئستها را به بهترین شیوه ممکن به پایان نمیرسانند.
طی مصاحبه ویل شن (Will Shen) طراح ارشد کوئستهای استارفیلد، او درباره منبع الهام شرکت بتسدا برای طراحی این کوئستها صحبت کرد.
مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
طبق ادعای شن، Bethesda برای طراحی این مراحل به ریشههای نقش آفرینی خود رجوع کرده است؛ مواردی مثل انتخاب دیالوگها، تاثیر مهارتها و پیش زمینه داستانی مورد انتخاب بازیکنان، فعالیتهای مرتبط با مبارزات و مواردی غیر از نبردها و شیوه جدیدی که برای مطلع سازی بازیکن برای تجربه داستان مورد علاقهشان طراحی شده، از جمله مثالهایی هستند که شرکت از آنها استفاده کرده است.
در ادامه، ویل شن به سطحی از تکرارپذیری در استارفیلد اشاره میکند که تاحالا در هیچ عنوانی مشاهده نکردیم و ادعا کرد تیم توسعه دهنده، به این هدف از طریق طراحی ماموریتها بر محوریت تصمیمگیری بازیکنان دست یافته است.
وی معتقد است «تصمیم گیری همیشه از مهمترین موارد است» و «درکنار تصمیم بازیکنان، تصمیماتی که سایر افراد و دنیا در واکنش به بازیکن میگیرند نیز بسیار پراهمیت است». به طور مثال، تیم سازنده به این موارد فکر میکند که اگر یک بازیکن تصمیم خاصی را بگیرد، دوستان و دشمنان او به چه صورت پاسخ خواهند داد؟ به این صورت، گیمرها حس میکنند که داستان بازی دائماً درحال پاسخ دادن به تصمیمات و اعمال آنها است.
این نخستین باری نیست که شن درباره استارفیلد صحبت کرده و مدتی پیش نیز در گفتگوی خود از احتمال بازدید کره زمین نابود شده و محل سکونت جدید انسانها روی مریخ صحبت کرد بود. بازی مورد انتظار و انحصاری Starfield در تاریخی نامعلوم از نیمه نخست ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی منتشر خواهد شد.
مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال
تماشای ویدیو از یوتوب lastech