بازی

کسری Mikey رنک ۱ بازی دوتا ۲ در ریجن اروپا شد

کسری Mikey رنک ۱ بازی دوتا ۲ در ریجن اروپا شد

دوتا ۲ را همه با بازی تیمی و مسابقات جذاب اینترنشنال می‌شناسند. حالا بازیکن ایرانی تیم Winter Bear با نام «کسری مصباح» ملقب به Mikey توانسته به رنک ۱ ریجن اروپای این بازی برسد که معادل MMR با عدد ۱۲ هزار یا به اصطلاح 12K است.

مهم‌ترین شاخصه‌ای که عیار بازیکن‌های حرفه‌ای دوتا ۲ را مشخص می‌کند، رنک آن‌هاست که بر اساس یک عدد تعیین می‌شود. این عدد با هر برد تکی ۳۰ تا بالاتر می‌رود و با هر باخت تکی ۳۰ تا کمتر می‌شود. این اعداد برای برد و باخت به صورت تیمی ۲۰ است.

کسری میکی برای تیم Winter Bear بازی می‌کند و بازیکن رول میدلین این تیم است. طبق آماری که صفحه dota_2 در اینستاگرام منتشر کرده، بیشترین هیروهایی که کسری Mikey با آن‌ها بازی کرده به ترتیب Batrider و Invoker و Puck بوده‌اند که با همه آن‌ها حداقل درصد برد بالای ۵۴ درصد را ثبت کرده است.

در حال حاضر تیم‌های بین‌المللی برای برنده شدن در بازی‌های اینترنشنال ۲۰۲۲ با هم رقابت می‌کنند. مسابقاتی که مثل هر سال جوایز میلیون دلاری برای تیم برنده خواهد داشت و همچنان دوتا ۲ را به یکی از داغ‌ترین بازی‌های این روزها در دنیا و چه در کشور خودمان تبدیل کرده است. ما از طرف تیم lastech این مقام را به کسری و تیم Winter Bear تبریک می‌گوییم و آرزوی موفقیت‌های بیشتر را برای هم‌وطنان خود در تمام رشته‌های ورزش‌های الکترونیک را داریم.

مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن


بهترین بازی های سال 2022 از نگاه lastech

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا