بازی

انیمیشن جدید پیکسار به نام Elemental معرفی شد

انیمیشن جدید پیکسار به نام Elemental معرفی شد

شب گذشته شاهد رونمایی از انیمیشن جدید پیکسار بودیم که Elemental نام دارد و بیست و هفتمین اثر بلند این استودیو محسوب می‌شود. 

انیمیشن Elemental در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) اکران می‌شود و در دنیایی جریان دارد که عناصر آب، آتش، خاک و هوا زنده هستند. کارگردانی انیمیشن برعهده پیتر سون و تهیه کننده آن برعهده دنیس ریم (با سابقه کار روی Cars 2) قرار دارد. المنتال روی وید و امبر تمرکز دارد که شخصیت‌هایی متضاد هم دارند. دوران کودکی سون در نیویوک ایده اصلی پشت ساخت این انیمیشن بوده است. 

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شویداز مار سفید ۲ تا انکانتو و فراتر از آنها!
lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شوید

وی توضیح داد:

پدر و مادر من در اوایل دهه ۱۹۷۰ از کره مهاجرت کردند و یک خواربار فروشی شلوغ در برانکس باز کردند. ما در میان بسیاری از خانواده‌هایی بودیم که با امیدها و رویاها به سرزمینی جدید آمده بودند – همه ما در یک سالاد بزرگ از فرهنگ‌ها، زبان‌ها و محله‌های کوچک و زیبا در هم می‌آمیختیم. این چیزی بود که من را به سمت Elemental هدایت کرد. داستان ما بر اساس عناصر کلاسیکِ آتش، آب، زمین و هوا است. برخی از عناصر با یکدیگر مخلوط می‌شوند و برخی نه. اگر این عناصر زنده بودند چه می‌شد؟

انیمیشن Elemental از پیکسار

در حال حاضر تمرکز اصلی پیکسار روی Lightyear، اسپین‌آف داستان اسباب‌بازی‌، قرار دارد که به زودی اکران می‌شود. لایتیر در واقع یک انیمیشن علمی‌تخیلی است و داستان شخصیت واقعی باز لایتیر را روایت می‌کند که در دنیای داستان اسباب‌بازی با اکشن فیگور معروفش آشنا شده بودیم. این انیمیشن بیشتر شبیه فیلم‌های بلاک‌باستری دهه ۷۰ است و با سری اصلی Toy Story فرق خواهد داشت.

همانطور که اشاره شد انیمیشن Elemental در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲


ویجی‌لاگ پلاس: تغییر نام فیفا و تاخیر استارفیلد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا