رمز ارز

ترکیب صنعت خودرو با متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Nvidia معتقد است Metaverse Tech بخشی از صنعت خودرو در سال 2023 خواهد بود.
انویدیا، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هوش مصنوعی و گرافیک در جهان، بر این باور است که سال 2023 می‌تواند آغاز عصر متا محور در صنعت خودرو باشد. همچنین شرکت‌های خودروسازی شروع به گنجاندن فناوری متاورس و پیاده‌سازی آن در عملیات صنعتی و خرده فروشی خود خواهند کرد.
این شرکت بر این باور است که دو روش مختلف برای انجام این یکپارچه سازی وجود دارد. اول، پیاده‌سازی ابزارهای متاورس به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا کل فرآیند تولید خودروهای خود را زیر نظر داشته باشند و آن را بهبود ببخشند.
فرآیندهای طراحی نیز از چنین ادغامی بهره می‌برد و به طراحان اجازه می‌دهد تا در فضای مجازی با نمایشی واقعی از قطعاتی که برای تولید استفاده می‌شوند، طراحی کنند.
شرکت‌هایی نیز وجود دارند که قبلاً از این تکنیک استفاده کرده‌اند. به عنوان مثال رنو، متاورس صنعتی خود را در ماه نوامبر ارائه کرد و قصد داشت با اجرای آن 330 میلیون دلار صرفه جویی کند.
با این حال، نه تنها فرآیندهای صنعتی بخشی از این تحول خواهند بود، بلکه خرده فروشی نیز ظاهراً از این تغییر نفع می‌برد. انویدیا معتقد است که ارتباط بین مشتریان و محصولات با استفاده از فناوری متاورس بهبود می‌یابد.
این شرکت اعلام کرد:

مشتریان همچنین می‌توانند از تجارب بهبودیافته محصول بهره‌مند شوند. پیکربندی‌های خودرو، شبیه‌سازی‌های سه‌بعدی وسایل نقلیه، نمایش‌های واقعیت افزوده و آزمایش‌های مجازی همگی در ارائه خودرو به مشتری کمک می‌کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

همچنین، برندهای خودرویی نیز وجود دارند که برای دستیابی به مخاطبان وسیع‌تری برای محصولات خود، درگیر رساندن محصولاتشان به متاورس هستند.

منبع بیت کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا