بازی

هیدئو کوجیما امیدوار است بازی کاملا جدید خود را در سال ۲۰۲۳ معرفی کند

هیدئو کوجیما امیدوار است بازی کاملا جدید خود را در سال ۲۰۲۳ معرفی کند

هیدئو کوجیما امیدوار است در سال آینده میلادی اطلاعات بیشتری در مورد بازی کاملا جدیدی که هم‌اکنون در دست ساخت دارد، ارائه کند.

روز جمعه، رئیس Kojima Productions در یک پیام ویدیویی که همزمان با هفتمین سالگرد تاسیس آن منتشر شد، به‌روزرسانی مختصری از آنچه استودیو روی آن‌ها کار می‌کند، ارائه کرد.

این شرکت هفته گذشته در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ بازی Death Stranding 2 را معرفی کرد و روز پنجشنبه نیز فاش کرد که یک فیلم سینمایی از همین عنوان در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند

کوجیما در پیام ویدیویی خود که در یوتیوب قابل مشاهده است، گفت علاوه بر DS2، یک بازی کاملاً جدید و همچنین چندین پروژه بصری را نیز آماده خواهند کرد و امیدوار است سال آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها به طرفداران ارائه دهد.

او همچنین به طور خلاصه دفتر جدید Kojima Productions را به نمایش گذاشت. کوجیما در این باره گفت اکنون بیش از هر زمان دیگری، دامنه خلاقیت خود را در این محیط جدید گسترش خواهند داد.

Death Stranding 2

بازی مورد اشاره کوجیما احتمالاً پروژه‌ای مبتنی بر فضای ابری است که او با همکاری ایکس باکس خواهد ساخت و در ماه ژوئن معرفی شده بود. کوجیما در آن زمان گفت:

یک بازی وجود دارد که همیشه می‌خواستم آن را بسازم. یک اثر کاملاً جدید است، عنوانی که هیچ‌کس قبلاً آن را تجربه نکرده یا ندیده است. من خیلی منتظر روزی بودم که بالاخره بتوانم آن را خلق کنم.

با تکنولوژی ابری پیشرفته مایکروسافت و تغییر در روند صنعت، اکنون این امکان وجود دارد که خودم را برای ساختن این کانسپت که قبلاً دیده نشده، به چالش بکشم.

بر اساس تصاویر و ویدئوهایی که ماه گذشته به بیرون درز کرد، به نظر می‌رسد پروژه اعلام نشده کوجیما یک بازی ترسناک به نام Overdose باشد. با این حال باید منتظر سال آینده ماند و دید در نهایت چه اثری خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا